search
menu

هتل Mini Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mini Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل مینی ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینی ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mini Hotel Izmir


هتل مینی ازمیر، هتلی اقتصادی در منطقه آلسانجاک، یعنی قلب شهر ازمیر است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل در فاصله کوتاهی از بازار کمرآلتی ازمیر قرار گرفته و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، با پای پیاده می‌توانند از این بازار دیدن کنند. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از جاهای دیدنی ازمیر مانند کادیفکاله ، موزه آگورا ازمیر، موزه آتاترک، برج ساعت ازمیر، میدان جمهوریت و ... دسترسی آسان دارد.
شهر ساحلی ازمیر از مقاصد جذاب گردشگری به خصوص در فصل تابستان است. گردشگران برای لذت بردن از آب و هوای بی‌نظیر و سواحل زیبا ازمیر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته گردشگران هستید که فکر می‌کنید اکثر ساعات روز را در حال گردش و گشت و گذار در شهر خواهید بود و از هتل تنها برای استراحت و خواب شبانه استفاده خواهید کرد، هتل مینی ازمیر گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. این هتل با وجود دو ستاره بودن امکانات مناسب و مطلوب برای مهمانان در نظر گرفته و مهمانان قادر خواهند بود با پرداخت هزینه معقول اقامت آسوده و دلچسب تجربه نمایند. امکانات فراهم شده در این هتل انتظارات و نیازهای مهمانان را برآورده می‌کنند. کارکنان هتل Mini Hotel Izmir بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند.
مهمانانی که قصد سفر به ازمیر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل مینی ازمیر پذیرش حیوانات با پرداخت هزینه‌های معین امکان پذیر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینی ازمیر


در هتل مینی ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان به ازمیر سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، دستگاه وندینگ نوشیدنی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور،تبدیل ارز، اتو، لباسشویی،خشکشویی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. علاوه بر این، در محوطه بیرونی هتل مبلمان و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که مهمانان برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی در هتل مینی ازمیر وجود دارند. اتاق های هتل شامل سینگل کلاسیک، دبل و تریپل هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظری از کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها کاملا دل‌نشین و دلباز است. از رنگ‌های هماهنگ در طراحی اتاق‌ها به کار گرفته شده که به آرامش بخش بودن فضا بسیار کمک کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل مینی ازمیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مینی ازمیر امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل مینی ازمیر انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع شامل منوی قاره‌ای، آمریکایی، وگان و... به صورت بوفه‌ای در وعده صبحانه سرو می‌شوند. مهمانان روز خود را با صرف یک صبحانه جانانه شروع می‌کنند.

فاصله هتل مینی ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستانی ازمیر: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا بندر لیمان ازمیر: ۳ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۱۰٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است