search
menu

هتل Mini Fuar Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mini Fuar Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل مینی فوار ازمیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینی فوار ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mini Fuar Hotel Izmir


یکی از هتل‌های دو ستاره و راحتی که در شهر مشهور و تماشایی ازمیر در کشور ترکیه قرار دارد، هتل مینی فوار است. اگر به دنبال هتلی اقتصادی و به‌صرفه هستید و در عین حال قصد دارید که اقامتی آسوده و خوش را تجربه کنید؛ هتل مینی فوار ازمیر برای شما مناسب است. هتلMini Hotel ازمیر موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر دارد و در مرکز شهر ازمیر واقع شده‌است. برای رسیدن به هتل مینی فوار می‌توانید به راحتی بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید که به نزدیک‌ترین فرودگاه که حدود ۱۵ کیلومتر با هتل مینی فاصله‌دارد، یعنی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر پرواز خواهید داشت.
اگر علاقه داشته باشید که به کنار دریا بروید تا قدم بزنید و از منظره خیره‌کننده دریای نیلگون بهره ببرید، خوب است بدانید که دریا تنها در فاصله‌ی ده دقیقه‌ای با ماشین از هتل مینی فوار قرار گرفته‌است. جاهای دیدنی ازمیر تا هتل مینی فوار فاصله کمی دارند که فرصتی عالی است تا شهر را کشف کنید و لذت ببرید. یکی از جاذبه‌های سنتی و تاریخی شهر زیبای ازمیر که حتما باید از آن بازدید کنید؛ بازار ازمیر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینی فوار ازمیر


هتل مینی ازمیر با دارا بودن امکاناتی عالی، پذیرای مسافران از سراسر جهان است تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را در خاطرات خود ثبت کنند. هتلMini Fuar Hotel ازمیر دارای لابی دنج، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان در خیابان، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ و فضای سبز در جلوی هتل است.
هتل مینی ازمیر برای مسافرانی که به قصد تجارت و کار به شهر ازمیر سفر می‌کنند هم بسیار مناسب است؛ زیرا بیزنس سنتر، اتاق جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی در اختیار آنها قرار دارد. خدمات متنوعی که هتل مینی فوار ازمیر ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، خشکشویی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات اتاق است. هتل مینی ازمیر به معرفی و فروش تور هم می‌پردازد. اگر بلیط هواپیما لحظه‌ آخری دارید، از هتل مینی فوار بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند. قابل ذکر است که در هتل مینی فوار این امکان را دارید تا حیوانات خانگی خود را با پرداخت هزینه‌ای، به همراه داشته باشید. کارکنان حرفه ای هتل مینی فوار ازمیر قادر هستند علاوه بر زبان ترکی به زبان‌ انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل‌های راحت و شیک هتل مینی فوار ازمیر برای اقامتی با آسودگی خیال طراحی شده‌اند و دارای طراحی و چیدمانی چشم‌نواز و گیرا هستند. انواع اتاق‌هایی که در هتل Mini Fuar Hotel Izmir قرار دارند شامل اتاق کلاسیک یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات خوب و کاربردی که در اتاق‌های هتل مینی ازمیر قرار دارند شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله،‌ شامپو و صابون، سشوار، دمپایی، مبلمان، میز تحریر، صندلی، تلفن، کتری برقی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل مینی فوار، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مینی ازمیر می‌توانید در فضای باز که با گیاهان و گل‌های سبز و چشم‌گیر تزئین شده‌اند، در جلوی هتل بنشینید، استراحت کنید، ساعاتی دلپذیر را سپری کنید و از هوای مطلوب لذت ببرید. همچنین این امکان را دارید تا در لابی هتل مینی فوار به مطالعه کتاب‌های گوناگون مشغول شوید.

رستوران هتل


رستوران هتل Mini Fuar Hotel Izmir با فضایی دنج و دلنشین، برای میل کردن خوراک‌هایی خوشمزه، متنوع و به سبک آشپزی بین‌المللی و ترکی در تمام وعده‌های غذایی و به صورت بوفه و یا منو بسیار ایده‌آل است. در رستوران و کافی شاپ هتل مینی فوار ازمیر می‌توانید در کنار خانواده، همکاران و دیگر همسفران خود اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل مینی فوار ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کولتور ازمیر: ۱۳ دقیقه پیاده ‌روی
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله: ۱۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است