search
menu

هتل Met Boutique Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Met Boutique Hotel Izmir
امکانات هتل مت بوتیک ازمیر
خدمات هتل مت بوتیک ازمیر
واحدهای اقامتی هتل مت بوتیک ازمیر
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مت بوتیک ازمیر

هتل Met Boutique Hotel Izmir


هتل مت بوتیک ازمیر یک هتل لوکس و مدرن چهار ستاره است که در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از اماکن تاریخی و مناطق تجاری و تفریحی شهر دسترسی دارد و از همین جهت هم برای خرید و هم برای گشت و گذار در شهر ازمیر موقعیت خوبی دارد. این هتل در چند قدمی ساحل قرار گرفته است و از همین جهت امکان تفریح و خوش گذرانی در سواحل شهر ازمیر را نیز به راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. ایستگاه مترو کانکانیا تا این هتل تنها ۳۵۰ متر فاصله دارد و این امکان برای مسافران فراهم شده است تا با صرف کمترین وقت و هزینه ممکن، به نقاط مختلف شهر ازمیر دسترسی داشته باشند. نمای بیرونی هتل با سنگ‌های مرمر و گرانیت تزئین شده و فضای داخلی هتل نیز دارای طراحی بسیار زیبا و لوکسی است که اقامت در آن برای مهمانان جذاب خواهد بود. اماکن گردشگری متنوعی در شهر ازمیر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، موزه‌ های ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و ضمن بازدید و گشت و گذار در این اماکن، با اقامت در Met Boutique Hotel Izmir خاطرات زیبایی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل مت بوتیک ازمیر


هتل مت بوتیک ازمیر امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد که سبب می‌شوند مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند و لحظات زیبایی را در زمان سکونت در آن تجربه کنند. رستوران این هتل متنوع‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهای ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و کیفیت و تنوع غذاهای موجود در این رستوران برای مسافران دوست داشتنی و جذاب خواهد بود. در این هتل سالن برگزاری کنفرانس وجود دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری برای مهمانان فراهم شده است. هتل دارای انواع امکانات ویژه معلولین است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. وای فای در تمام مناطق هتل در دسترس است و مسافران می‌توانند به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. امکانات متنوع دیگری نیز در Met Boutique Hotel Izmir به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات هتل مت بوتیک ازمیر


خدماتی که در هتل مت بتیک ازمیر به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع هستند و در مجموع اقامتی راحت و آرامش بخش را به مسافران ارائه می‌دهند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران می‌توانند ارز مورد نیاز خود را بدون احتیاج به رفت و آمدهای اضافی و خسته کننده تامین کنند. خدمات کرایه اتومبیل در این هتل وجود دارد و امکان گشت و گذار در تمام مناطق شهر ازمیر را به وسیله خودرو شخصی برای مهمانان فراهم می‌کند. خدمات نظافتی در این هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی موجود در این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند. خدمات روم سرویس نیز در این هتل وجود دارند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند غذا یا نوشیدنی مورد نطر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات موجود در Met Boutique Hotel Izmir می‌توان به صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، سرویس اتو و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل مت بوتیک ازمیر


اتاق استاندارد دونفره، سوئیت و اتاق سوپریور دونفره از انواع واحدهای اقامتی هتل Met Boutique Hotel Izmir هستند. امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شوند که در مجموع شرایطی را فراهم می‌کنند که مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و اوقات فراغت خوشی را در واحدهای اقامتی این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مت بوتیک ازمیر


فاصله هتل تا موزه آگورا ازمیر: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است