search
menu

هتل Manej Urla Hotel Izmir

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Manej Urla Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل مانژ اورلا ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مانژ اورلا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Manej Urla Hotel Izmir


هتل مانژ اورلا ازمیر، هتل بسیار زیبا و خاصی در منطقه اورلای ازمیر است که اقامت فوق‌العاده جذاب و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین می‌نماید. اگر در سفر به ازمیر به دنبال تجربه‌ای خاص و متفاوت هستید، حتما هتل مانژ اورلا ازمیر را رزرو کنید. طبیعت و فضای سبز اطراف هتل و همچنین منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، به خودی خود بی‌نظیر و تماشایی است. با وجود این که هتل از جاذبه‌های اصلی ازمیر ازجمله موزه آگورا، بازار ازمیر، میدان جمهوریت، کادیفکاله و ... فاصله زیادی دارد، اما مهمانان می‌توانند با استفاده از ترانسفر و یا کرایه خودرو به شهر ازمیر رفته و از اماکن دیدنی‌اش بازدید کنند. اقامت در این هتل برای کسانی که دوست دارند چند روزی را در آرامش و به دور از شلوغی و دغدغه سپری کنند، به شدت توصیه می‌گردد. کارکنان هتل Manej Urla Hotel Izmir بسیار مجرب، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مانژ اورلا ازمیر


در هتل مانژ اورلا ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز، امکانات باربکیو، منطقه پیک نیک، اجاق مخصوص کباب و منقل در فضای باز و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای استراحت و گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزانشان از آن‌ها استفاده کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی با پرداخت هزینه معین پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل مانژ اورلا ازمیر وجود دارند. اتاق های هتل شامل سوئیت‌های وی آی پی (VIP) شومینه‌دار، دبل کلاسیک، سوئیت جونیور، دلوکس، سوئیت اسپادار یا منظره فضای سبز و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از محوطه هتل و فضای سبز تشکیل می‌دهد که بسیار تماشایی و دل انگیز هستند، طوری که آدم از ساعت‌ها تماشایشان خسته نمی‌شود. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، منحصر به فرد و کلاسیک بوده و با اسباب و اثاثیه فوق العاده جذاب و باکیفیت چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها بسیار دنج و آرامش بخش است. دکوراسیون اتاق‌ها بی‌نظیر است و ترکیب‌های رنگی به کار گرفته شده در اسباب و دیزاین فضا را بسیار دلنواز کرده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های اعلا پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل مانژ اورلا ازمیر ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۱ ظهر الی ۱۲ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مانژ اورلا ازمیر امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل


در هتل مانژ اورلا ازمیر یک سری تفریحات سرگرم کننده و نشاط برای مهمانان فراهم شده‌اند تا لحظات شاد و به یادماندنی برای مهمانان رقم بخورند. کلاس‌های آشپزی و کلاس‌ها یا تورهای آموز فرهنگ محلی ازجمله فعالیت‌هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند و برای مهمانانی که دوست دارند حین سفر، چیزهای جدیدی هم یاد گرفته باشند، بسیار مناسب هستند. تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی که از طرف هتل برگزار می‌شوند، بسیار محبوب هستند؛ گرچه منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد به پیست‌ها و لاین‌های دوچرخه سواری‌اش معروف است. اسب سواری نیز از فعالیت‌های پرطرفدار هتل به حساب می‌آید. اگر عاشق اسب سواری هستید، این فرصت را در هتل مانژ اورلا ازمیر از دست ندهید. با تاریک شدن هوا شام‌های موضوعی شاد و مفرح برگزار می‌شوند و ساعات خوشی برای مهمانان می‌سازند. اگر مدت‌ها است که از ته دل نخندیده‌اید، حتما به نمایش استندآپ کمدی بروید. اگر به زبان استانبول مسلط باشید که بسیار بهتان خوش خواهد گذشت.

رستوران هتل


در رستوران مانژ ماسای هتل وعده‌های اصلی به صورت منوی بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای است. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. بار نوشیدنی جات نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان سرو می‌کند.

فاصله هتل مانژ اورلا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ آزماک: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا اورمانجیلار چشمه‌سی: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا پلاژ آلتین کوی: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ دمیرجیلی: ۱۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بامبو اورلا: ۱۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است