search
menu

هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir
امکانات عمومی هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir


هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا یکی از هتل‌های پرطرفدار ۴ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و در میان گردشگران و توریست‌ها از شهرت زیادی برخوردار است و به‌طور سالانه مسافران زیادی را از نقاط مختلف جهان به‌سوی خود جذب کرده و در هنگام رزرو بلیط هواپیما برای اقامت این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل زیبای Le Monde Beach Resort & Spa Izmir در فاصله ۱.۵ کیلومتری از ساحل آنتور واقع‌شده است و لحظات خوش و به‌یادماندنی را برای مسافران خود رقم می‌زند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز سید کوجا بالاکشیر است که با ۵۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.
همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند برج ساعت ازمیر، موزه آگورا، معبد آرتمیس و موزه‌های ازمیر بازدید کنید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۳ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، بار، ساحل اختصاصی و چشم‌انداز زیبای ساحل .

امکانات عمومی هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا ازمیر


در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به روم سرویس، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز اشاره کرد. در لابی نیز محلی به‌عنوان مرکز بیزینس وجود دارد که می‌توانید انواع جلسات و کنفرانس‌های خود را در این مرکز برگزار کنید و از امکاناتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. از سایر امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد، همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. علاوه بر موارد ذکرشده، درصورتی‌که ماشین شخصی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید با کرایه اتومبیل از این هتل به گشت‌وگذار بپردازید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های ترکی استانبولی و انگلیسی تسلط دارند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. از خدمات مربوط به شستشو می‌توان خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که همگی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سه استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شوند و در کنار این استخرها می‌توانید از بار بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی خنک سفارش دهید. استفاده از استخرها رایگان و بدون هزینه هستند و ساعت کاری‌شان نیز همه‌روزه از ۹ صبح تا ۶ عصر است. توجه داشته باشید که استخر اول فقط مخصوص بزرگ‌سالان، استخر دوم فقط مخصوص کودکان و استخر سوم مخصوص تمامی رده‌های سنی است که بر روی استخر سوم سرسره آبی تعبیه‌شده است. اطراف این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در کنار آن می‌توانید از ساحل اختصاصی نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، برای کودکان زمین‌بازی تدارک دیده‌شده است و برای بزرگ‌سالان نیز محلی برای بازی تنیس و دارت فراهم گردیده شده است. سایر امکانات سرگرم‌کننده در هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، کلاس‌ها و تورهای فرهنگی، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلوپ‌های شبانه، میز تنیس و اتاق بازی. در بخش سلامتی و اسپا نیز می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید که لازم است برای بهره‌مندی از ماساژها هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از سرسره‌های آبی بر روی استخر روباز، حمام عمومی، صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها و سونا.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز باغ، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، وسایل شستشو، میز کار، تلویزیون، تلفن و بالکن با مبلمان اشاره کرد و اینکه در هریک از واحدها مسیری آسان برای حرکت ویلچر تعبیه‌شده است تا مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه می‌کنند و این‌که تمامی طبقات هتل Le Monde Beach Resort & Spa Izmir از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. در همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز و بالکن با چشم‌انداز باغ بهره‌مند شوید. همچنین همه واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل گاوصندوق هستند.

رستوران هتل


در هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا چهار رستوران وجود دارد. رستوران Halic غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی محلی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه و ناهار به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران Snack Service غذاهای محلی در میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران Coffee-break service غذاهای محلی در زمان میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس و رستوران Halic غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، استیک، ترکی محلی، بین‌المللی، گریل و باربیکیو در وعده شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهند. در رستوران‌های موجود در این هتل همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

فاصله هتل لوموند بیچ ریزورت اند اسپا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه‌شناسی آتاتورک: ۸ کیلومتر
فاصله تا کوه آنتیک: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل بادلی: ۱۰ کیلومتر
فاصله ساحل پیسا: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است