search
menu

هتل Kozan City Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kozan City Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل کوزان سیتی ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوزان سیتی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kozan City Hotel Izmir


هتل کوزان سیتی از هتل‌های مشهور در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل زیبای سه ستاره به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به اکثر نقاط شهر دسترسی راحتی دارد، فقط کافی است سوار مترو شده و به مکان دیدنی موردنظر بروید. از این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی دارید تا به بندرگاه بین‌المللی ازمیر برسید. همچنین برخی از جاذبه‌های دیدنی ازمیر عبارت‌اند از برج ساعت، ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، موزه‌های ازمیر که با اقامت در این هتل می‌توانید از تمامی این جاذبه‌ها بازدید کنید. همچنین هتل کوزان سیتی ازمیر چند دقیقه تا ساحل و بازار تاریخی کمر آلتی فاصله دارد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر نیز با ۱۵ کیلومتر فاصله از هتل Kozan City Hotel Izmir از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای استفاده از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کوزان سیتی ازمیر


هتل کوزان سیتی دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند، مسافران این هتل از جای‌جای جهان با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر می‌شوند و برای اقامتشان هتل کوزان سیتی را انتخاب می‌کنند. پارکینگ عمومی در اختیار آن دسته از مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، این پارکینگ به‌صورت رایگان آماده ارائه خدمات است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل کوزان سیتی قابل‌دسترس است و اینکه خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در مرکز بیزینس این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای دسترسی به طبقات مختلف در هتل Kozan City Hotel Izmir می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند فراهم گردیده است. در بخش تور و گردشگری به معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری می‌پردازند و مسافران می‌توانند با ترانسفر گردشگری از این جاذبه‌ها بازدید کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن هستند، به‌طوری‌که کف همه اتاق‌ها پارکت شده و در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل شامل یک تختخواب، اتاق توئین یا دوبل شامل دو تختخواب تک نفره و یک تختخواب دونفره، اتاق تریپل شامل سه تختخواب تک نفره یا یک تختخواب دو نفره و یک تختخواب تک نفره، اتاق سینگل بوجت شامل یک تختخواب تک نفره، اتاق خانواده با ۴ تختخواب تک نفره و دو تختخواب دو نفره و اتاق دوبل بوجت با یک تختخواب دونفره. علاوه بر این موارد اشاره‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توانید به خدماتی مانند چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری و وسایل شستشو، میز کار و فضای نشیمن بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌ها شامل دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین در نزدیکی هتل Kozan City Hotel Izmir چندین رستوران و کافی‌شاپ وجود دارند که برای سرو وعده‌های ناهار و شام می‌توانید سر بزنید و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کوزان سیتی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ازمیر لیمانی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کمپ اسپیس: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است