search
menu

هتل Konak Saray Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Konak Saray Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کوناک سرای
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوناک سرای تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Konak Saray Hotel


هتل اقتصادی و دو ستاره کوناک سرای، هتلی متناسب با بودجه‌ای متوسط و اقامتی خوش، راحت و آسوده است. هتل کوناک سرای در شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده‌است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی ازمیر از جمله جاذبه‌های تاریخی مشهور و مراکز خرید ازمیر دارد. از هتل کوناک سرای ازمیر می‌توانید تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و یا رانندگی به کولتور پارک ازمیر بروید و در پارکی باصفا با امکاناتی عالی و شهر بازی، اوقاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در صورتی که قصد دارید با هواپیما به شهر زیبا و تماشایی ازمیر بروید؛ بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید و توجه داشته باشید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Konak Saray Hotel تنها ۱۴ کیلومتر است. در طول مدت زمانی که در هتل کوناک سرای ازمیر اقامت دارید؛ حتما از سواحل ازمیر بازدید کنید که فرصتی مناسب است تا آفتاب بگیرید، در آب گرم و کم عمق آن یا ساحل ماسه‌ای آن قدم بزنید و حتی در چشمه‌های درمانی حوالی آن، به درمان سنتی بپردازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوناک سرای


در هتل Konak Saray Hotel ازمیر امکاناتی خوب و خدماتی باکیفیت را می‌بینید که برای آسودگی خیال مسافران تعبیه شده‌اند. هتل کوناک سرای دارای لابی شیک، رستورانی دنج و اتاق جلسات و کنفرانس است. در هتل کوناک سرای، اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است دارید. اگر با ماشین سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ هتل کوناک سرای ازمیر استفاده کنید. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید؛ حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل کوناک سرای استفاده کنید تا به آسانی و بدون دغدغه از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه تردد کنید. یکی از ویژگی‌های مثبتی که هتل کوناک سرای ازمیر دارد؛ این است که امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی با خود مهیا است و حتی نیازی به پرداخت هزینه‌ای اضافی نیست. انواع خدماتی که هتل Konak Saray Hotel برای آسودگی مهمانان ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان،‌ نظافت روزانه و خشکشویی است.

اتاق های هتل


یک هتل اقتصادی و خوب مانند هتل کوناک سرای ازمیر دارای انواع اتاق‌های استاندارد و راحت است و مسافران در اتاق‌ها احساس آرامش و آسودگی دارند. هتل Konak Saray Hotel مجموعا دارای ۲۷ اتاق است که طراحی و چیدمانی چشم‌گیر، خاص و چشم‌نواز دارند و دارای وسایلی هستند که مخصوص اقامتی بدون کمبود فراهم آورده شده‌اند. اتاق‌هایی که در هتل کوناک سرای قرار دارند شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل هستند. اتاق‌های هتل کوناک سرای ازمیر برای اقامت مسافرانی که تنها سفر می‌کنند، خانواده‌های کوچک، کسانی که برای اهداف کاری سفر می‌کنند و یا دوستانی که با هم به سفر می‌روند بسیار مناسب است.

امکانات اتاق های هتل


برای راحتی هرچه بیشتر مسافران در اتاق‌های هتل کوناک سرای ازمیر وسایل و امکاناتی خوب قرار داده شده‌است تا اقامتی خوش و بدون نگرانی برای مهمانان مهیا باشد. در تمامی اتاق‌های هتل کوناک سرای تجهیراتی قرار دارند از جمله: یخچال، مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، کمد لباس، مبلمان، صندلی و تلفن. همچنین اتاق‌های هتل Konak Saray Hotel مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


پس از گشت‌وگذاری طولانی و دلپذیر در شهر تماشایی ازمیر می‌توانید در جلوی هتل کوناک سرای در هوایی مطلوب و در فضای باز بنشینید، کمی استراحت کنید و یا حتی چایی یا آبمیوه‌ای بنوشید.

رستوران هتل


رستوران هتل کوناک سرای ازمیر دارای صبحانه‌ای مفصل، متنوع و به صورت بوفه همراه با میوه است که می‌توانید صبحی دل‌انگیز را در در رستورانی دنج و دلنشین آغاز کنید. همچنین ناهار و یا شامی لذیذ را که به سبک آشپزی ترکی و یا بین‌المللی هستند، در رستوران هتل کوناک سرای ازمیر در کنار خانواده و یا همسفران خود میل کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل کوناک سرای تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کادیفکاله: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ازمیر پارک: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۱۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است