search
menu

هتل Kilim Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kilim Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل کیلیم ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله کیلیم ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kilim Hotel Izmir


هتل کیلیم یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود در میان توریست‌ها از طرفداران زیادی برخوردار است و در طول سال نیز مملو از مسافر می‌شود، به‌طوری‌که همه مسافران در هنگام ترک این هتل خاطرات خوش و شیرین را به شهر خود هدیه می‌برند. این هتل زیبا برای سفرهای دونفره بسیار مناسب بوده و برای ماه‌عسل جزوه اولین انتخاب‌ها به شمار می‌رود، به‌طوری‌که در هنگام خرید بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل هستند با توجه به اینکه این هتل در مرکز شهر ازمیر واقع‌شده است، بدین‌جهت به منطقه تجاری و خرید بسیار نزدیک بوده و در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به چندین مراکز خرید دسترسی داشته باشید.
یکی از نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل Kilim Hotel Izmir بازار کمر آلتی نام دارد که می‌توانید انواع وسایل موردنیاز خود را تهیه کنید. همچنین به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند برج ساعت ازمیر، موزه آگورا، ساختمان آسانسور و معبد آرتمیس بازدید کنید. هتل کیلیم دارای اتمسفری صمیمی بوده و به‌عنوان مکانی ایده‌ال و سرشار از انرژی اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران خود رقم می‌زند. با توجه به اینکه شهر ازمیر به‌عنوان سومین شهر مشهور کشور ترکیه است، بنابراین بزرگ‌ترین بندر بعد از استانبول نیز در این شهر قرار دارد؛ شما نیز با انتخاب این هتل برای اقامتتان می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از بندر کارشیاکا و گوز تپه را تماشا کنید، مخصوصاً در هنگام غروب آفتاب یکی از بی‌نظیرترین صحنه‌ها را تماشا خواهید کرد. هتل زیبای کیلیم در سال ۲۰۰۵ بازسازی‌شده و برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها از اسباب و وسایل با تکنولوژی مدرن استفاده می‌کنند. در حالت کلی با انتخاب این هتل راحتی و آرامش برایتان رقم می‌خورد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار.

امکانات عمومی هتل کیلیم ازمیر


در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانید از خدمات این بخش بهره‌مند شوید. همچنین از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز اشاره کرد. خدمات مربوط به نگهداری از کودکان کوچک‌تر نیز در هتل Kilim Hotel Izmir دایر گردیده شده است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پارکینگ اختصاصی به‌صورت رایگان در این هتل دایر گردیده ولی استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و تمامی مسافران می‌توانند از اینترنت بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و خدماتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و استفاده از فکس و کپی نیز در این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل کیلیم می‌توان به تورهای دوچرخه‌سواری و تورهای پیاده‌روی، صخره‌نوردی و کتابخانه اشاره کرد. همچنین در فضای بیرونی هتل Kilim Hotel Izmir مبلمان چیده شده که می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری را تماشا کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل کیلیم ازمیر عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد و اتاق توئین یا دوبل دلوکس. هر یک از اتاق‌ها در این هتل دارای تختخواب‌های استاندارد بوده و اقامتی راحت برای مسافران به ارمغان می‌آورد. همین اتاق‌های موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از فضای نشیمن و فضای غذاخوری بهره‌مند شوید. همچنین تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت وای فای رایگان و حمام اختصاصی با جکوزی در داخل همین اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Kilim Hotel Izmir عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، وسایل شستشو، کف پارکت و فرش شده. توجه داشته باشید که دسترسی به‌تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند و اینکه می‌توانید در طول شبانه‌روز از خدمات روم سرویس بهره‌مند شوید، همچنین برای بهره‌مندی از انواع شکلات، میوه و نوشیدنی‌ها می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا به بخش مربوطه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که بطری‌های آب به‌صورت رایگان در داخل اتاق‌ها قرار داده می‌شوند.

فاصله کیلیم ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ازمیر لیمانی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است