search
menu

هتل Kaya Prestige Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Prestige Izmir
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کایا پرستیژ ازمیر

درباره هتل Kaya Prestige Izmir


هتل کایا پرستیژ ازمیر دارای یک تراس در پشت‌بام هتل است تا منظره زیبایی از شهر را مقابل چشمانتان قرار دهد. اتاق‌های هتل کایا پرستیژ بسیار زیبا هستند و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و صندوق امانات می‌باشند. نشیمن بزرگ اتاق‌ها کاملا مناسب مهمانانی است که خانوادگی به سفر می‌روند. خدمات اتاق و نظافت روزانه رایگان است و خیالتان از تمیزی اتاق‌ها راحت خواهد بود، با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی برخوردار شوید.

امکانات رفاهی هتل


علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌دانند که یکی از بهترین مکان‌ها برای این تفریح، شهر ازمیر است؛ ازمیر یکی از شهرهای ساحلی و جذاب استانبول است که توجه مسافران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. لازم است بگوییم که ازمیر یکی از شهرهای مهم و تجاری ترکیه است پس هیچ نگرانی بابت هتل نخواهید داشت. هتل کایا پرستیژ یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در طول سفرتان در شهر ازمیر است.
صبحانه شامل خوردنی‌های فراوانی است که به صورت سلف‌سرویس به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می‌شوند. برای ناهار و شام هم می‌توانید در حین لذت بردن از موسیقی زنده رستوران، از غذاهای محلی و بین‌المللی رستوران میل کنید و یا به رستوران‌های نزدیک هتل بروید. کافی شاپ هتل Kaya Prestige Izmir نیز چشم‌انداز جذابی به سمت شهر دارد و نوشیدنی‌های مختلفی در آن‌جا پیدا می‌شود. امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات، انتخابی مناسب برای سفرهای کاری شماست.

موقعیت مکانی هتل


هتل کایا پرستیژ تنها ۵ دقیقه پیاده روی با مرکز شهر ازمیر فاصله دارد که گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌ها را بسیار آسان می‌کند. می‌توانید با استفاده از حمل نقل عمومی به فروشگاه‌های جذاب ازمیر سر بزنید و از خرید کردن لذت ببرید. کارکنان هتل صمیمانه سعی در فراهم کردن خواسته‌های مهمانان دارند؛ می‌توانید بخواهید برایتان ماشین کرایه کنند تا به راحتی به همه جای ازمیر سر بزنید. فرودگاه عدنان مندرس فقط ۱۴ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کایا پرستیژ ازمیر


فاصله هتل تا موزه آگورا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان کوناک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است