search
menu

هتل Izmir Palas Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Izmir Palas Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل ازمیر پالاس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالاس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Izmir Palas Hotel


هتل پالاس ازمیر یکی از بهترین و منحصر به فردترین هتل‌های ازمیر به شمار می‌رود. این هتل مجلل و با شکوه در خط ساحلی معروف کوردون واقع شده‌است، از این رو هر ساله میزبان تعداد بسیاری از گردشگرانی است که خواهان اقامتی رویایی در نزدیکی سواحل چشم‌نواز ازمیر هستند. افزون بر این در هتل پالاس ازمیر همه امکانات رفاهی ممکن به کار گرفته ‌شده‌اند تا در نهایت اقامتی خوش برای مهمانان به ارمغان بیاورند. علاوه بر ارائه امکانات متنوع و با کیفیت، برخورداری از موقعیت مکانی بسیار عالی از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل پالاس ازمیر است. بطور مثال میدان جمهوریت ازمیر و موزه آتاتوک ازمیر در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از این هتل واقع شده‌اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مقدمات سفر خود به این شهر زیبای ترکیه را فراهم کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس تا هتل پالاس ازمیر تنها ۱۵.۲ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ازمیر پالاس


در هتل Palas ازمیر تمامی امکانات میزبانی که بطور معمول در حد و اندازه هتل‌های چهار و پنج ستاره است برای مهمانان تدارک دیده شده‌است. از میان طیف وسیعی از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به مواردی نظیر: لابی مجلل، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان به شرط رزرو جا، روم سرویس، خدمات خانه‌داری روزانه، خشکشویی با هزینه، خدمات لاندری با هزینه، اتوی لباس مهمانان با هزینه، آسانسور، سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته در فضاهای عمومی هتل، هشدار آتش‌نشانی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی تبادل ارز، بخش راهنمای گردشگران، ظرف غذای مخصوص حیوانات خانگی، اتاق چمدان، مرکز خدمات آرایشی و زیبایی، تاکسی سرویس اشاره کرد.
جالب است بدانید که یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز هتل پالاس ازمیر در میزبانی از مهمانانش این است که با بکارگیری برخی راهکارها مانند قرار دادن دستگیره‌های کمکی در سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها، دکمه تقاضای کمک اضطراری در حمام اتاق‌ها و همچنین تهیه ویلچیر تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند پذیرای آن دسته از افرادی باشد که دارای معلولیت جسمی هستند. بعلاوه در هتل پالاس ازمیر برای آن دسته از گردشگرانی که به همراه خانواده و فرزندان خود سفر کرده‌اند نیز ارائه خدمات پرستاری از کودکان با پرداخت هزینه فراهم شده است. افزون بر این مهمانان هتل می‌توانند با پرداخت هزینه مازاد، برگزاری جلسات کاری و ملاقات‌های رسمی خود را به هتل پالاس ازمیر بسپارند تا به نحوه احسنت این کار را برای آنها انجام دهد. گفتنی است کارمندان خوش‌برخورد هتل پالاس توانایی صحبت به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی را دارند و همواره در تلاشند تا درخواست های مهمانان در اسرع وقت پیگیری شود و رضایت خاطر آنها را جلب شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل پالاس ازمیر انواع اتاق‌های دوتخته دابل یا توئین، سوئیت‌های دلوکس، سوئیت‌های جونیر و سوئیت‌های ویژه وجود دارند. همگی واحدهای اقامتی این هتل مجهز به عایق‌های صوتی هستند که می‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به اتاق مهمانان هتل شود و خواب راحتی را برای آنها فراهم کند. طراحی فضای داخلی اتاق‌ها در Izmir Palas Hotel به گونه‌ای است که رضایت هر مهمان سخت پسندی را جلب خواهد کرد. بعلاوه تراس برخی از واحدهای این هتل مجلل امکان تماشای مناظر زیبای دریا و یا مناظر بیرونی شهر ازمیر را فراهم کرده‌اند و همین امر بر زیبایی اتاق‌ها افزوده است. امکانات اتاق‌های هتل پالاس ازمیر کاملا متناسب با امکاناتی است که از یک هتل چهار ستاره تمام عیار انتظار می‌رود. برخی از این امکانات شامل: دستگاه قهوه ساز، چای ساز، اینترنت وای‌فای، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار است. گفتنی است استعمال سیگار در فضاهای هتل مجاز نیست و محوطه مخصوصی برای این کار در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پالاس ازمیر انتخاب‌های زیادی برای تفریح و سرگرمی پیش روی مهمانان قرار دارد که می‌توانند بر حسب سلیقه و تمایل شخصی خود دست به انتخاب بزنند. از جمله امکانات تفریحی در این هتل می‌توان مواردی مثل: اتاق بازی در هتل، میز بازی تنیس، تور دوچرخه‌سواری، سیبل بازی دارت و دوچرخه‌سواری دسته‌جمعی را نام برد. افزون بر این اگر از جمله کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای هستید و عادت کتاب‌خوانی را در طول سفر نیز حفظ می‌کنید، خبر خوب این است که کتابخانه هتل پالاس ازمیر می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در طول اقامت خود به کتابخانه هتل بروید و چند ساعتی را مشغول به کتابخوانی شوید.

رستوران هتل


رستوران هتل پالاس با سرو یک صبحانه مفصل در وعده صبحانه به صورت بوفه برای مهمانان، آنها را برای آغاز یک روز پر جنب و جوش در شهر ازمیر حسابی آماده و مهیا می‌کند. اگرچه فضای زیبای رستوران محیط مناسبی برای لذت بردن از این صبحانه لذیذ است؛ اما مهمانان در صورت تمایل می‌توانند از خوردن صبحانه خود در فضای آزاد تراس نهایت لذت را ببرند. علاوه بر آن در رستوران هتل پالاس انواع غذاهای سنتی و دریایی در وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده شده‌است. گفتنی است منو رستوران هتل به دو صورت سفارش انتخابی و بوفه در دسترس است. علاوه بر آن هتل پالاس دارای یک کافی‌شاپ با فضایی دل‌نشین است که انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها در آن سرو می‌شود.

فاصله هتل پالاس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کناک پییر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا استادیوم ورزشی آلسانکاک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان کناک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است