search
menu

هتل ibis Styles Izmir Bornova

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ibis Styles Izmir Bornova
امکانات هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا
خدمات هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا

درباره ibis Styles Izmir Bornova


هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا یک هتل نوساز، بسیار شیک و مدرن در شهر ازمیر ترکیه است که با فضای لوکس و امکانات رفاهی متنوعی که دارد می‌تواند اقامت زیبایی را برای مسافران این شهر رقم بزند. هتل تا ساحل دریای اژه تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد و امکان دسترسی آسان به سواحل زیبای ازمیر را به راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. طراحی داخلی واحدهای اقامتی این هتل فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است و فضایی کاملا با نشاط و انرژی بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برج ساعت ازمیر که یکی از معروف‌ترین اماکن گردشگری این شهر به شمار می‌رود در فاصله ۱۰ کیلومتری از این هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند در زمان اقامت خود در هتل از این مکان نیز بازدید داشته باشند. شهر ازمیر به عنوان یکی از توریست‌پذیر‌ترین شهر‌های کشور ترکیه اماکن گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معبد آرتمیس ازمیر، ساختمان آسانسور ازمیر، موزه‌ های ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هوایپما به این شهر زیبا سفر کنید و ضمن اقامت در هتل ibis Styles Izmir Bornova سفری زیبا و شگفت‌انگیز را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا


در این هتل یک رستوران بزرگ و شیک وجود دارد که مهمانان می‌توانند انواع غذاهای لذیذ ترکی را در آن امتحان کنند و از طعم لذیذ و تنوع غذاهای موجود در رستوران لذت ببرند. هتل انواع وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و انواع منوهای مخصوص رژیم غذایی را به مهمانان ارائه می‌دهد که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر این‌ها یک بوفه کودک پسند نیز در هتل وجود دارد که بهترین غذاها و خوراکی‌های ممکن را برای مهمانان سخت پسندی که روی رژیم غذایی کودکان خود حساس هستند ارائه می‌کند. اتاق‌های هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا کاملا غیر سیگاری هستند و این مجموعه دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که خیال مسافران را از بابت وجود دود سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل آسوده می‌سازد. از دیگر امکانات موجود در هتل ibis Styles Izmir Bornova می‌توان به سالن مشترک تماشای تلویزیون، وای فای رایگان در اتاق ها، پارکینگ عمومی رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا


هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر ازمیر وارد شوید از شما استقبال می‌کند. این هتل با کادر مجرب و حرفه‌ای خود توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر ازمیر را به خود جلب کند و به انتخاب دائمی تعداد زیادی از گردشگران این شهر تبدیل شود. از آن جایی که پرسنل هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند مهمانان برای برقراری ارتباط با پرسنل دچار مشکل نخواهند شد. هتل دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، هشدار امنیتی و دوربین‌های مدار بسته است که خیال مسافران را از نظر مسائل امنیتی کاملا آسوده می‌سازد. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران برای تهیه ارز مورد نیاز خود نیازی به رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده نخواهند داشت. میان وعده‌های متنوعی از جمله میوه ها، انواع شکلات و کلوچه و انواع نوشیدنی در این هتل برای مهمانان سرو می‌شوند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل ibis Styles Izmir Bornova به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به خشکشویی، سرویس اتو، نظافت روزانه و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


طراحی منحصر به فرد و جذاب واحدهای اقامتی هتل ibis Styles Izmir Bornova سبب شده است که مسافران از سکونت در این واحدها کاملا راضی باشند و اقامت در آن‌ها را به دیگر مهمانان شهر ازمیر نیز توصیه کنند. در این هتل سه نوع واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد دونفره، اتاق دونفره لوکس و اتاق دوقلو استاندارد وجود دارد که امکانات متنوعی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، کتری برقی، میز تحریر، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ایبیس استایلز ازمیر بورنووا


فاصله هتل تا ورزشگاه آتاتورک ترکیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آگورا ازمیر: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۷.۱ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است