search
menu

هتل Ibis Izmir Alsancak

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Izmir Alsancak
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ibis Izmir Alsancak


هتل ایبیس در محله آلسانجاک در شهر ازمیر کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل سه ستاره ایبیس ازمیر به بسیاری از جاهای دیدنی ازمیر و جاذبه‌های مشهور شهر ازمیر نزدیک است و همچنین در فاصله‌ی نزدیکی از دریا قرار دارد که برای قدم زدن و گذراندن ساعاتی خاطره‌انگیز در کنار دریا فرصتی عالی است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید؛ باید توجه داشته باشید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Ibis Izmir Alsancak تنها ۱۶ کیلومتر است. ازمیر که در کنار دریای اژه قرار گرفته، به عنوان شهری بندری، تاریخ طولانی دارد. از دوران باستان تا دوران تسلط هخامنشیان، یونانیان، رومیان و عثمانی‌ها، این شهر شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده و همین موضوع جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متنوعی را در آن به یادگار گذاشته است. زمانی که در هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر اقامت دارید؛ حتما از کادیفکاله بازدید کنید. قلعه کادیفکاله یکی از جاذبه‌های تاریخی و تماشایی شهر ساحلی و زیبای ازمیر است که اثری باستانی برجامانده از زمان حوالی سده چهارم پیش از میلاد است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر


یکی از هتل‌های خوب شهر ازمیر با امکانات و خدماتی باکیفیت و مشتری مدار، هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر است که دارای تجهیزاتی است از جمله: آسانسور، رستوران،‌ کافی‌شاپ، لابی شیک،‌ بیزینس سنتر، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و جلسات و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است. پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه،‌ خشکشویی، اتو و لباسشویی خدماتی هستند که هتل Ibis Izmir Alsancak برای راحتی و آسایش کامل مسافران ارائه می‌کند. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید؛ از هتل ایبیس ازمیر بخواهید که برای شما تاکسی بگیرند تا با آسودگی بیشتری تردد کنید. در ضمن خیالتان راحت باشد که کارکنان مجرب هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر قادر هستند که به زبان انگلیسی هم ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و راحتی در هتل ایبیس ازمیر قرار دارند که با چیدمانی چشم‌نواز و زیبا، اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. تعداد اتاق‌هایی که در هتل ایبیس ازمیر وجود دارند ۱۴۰ اتاق است. در هتل Ibis Izmir Alsancak اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل،‌ اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل وجود دارند.

امکانات اتاق های هتل


در هریک از اتاق‌های هتل Ibis Alsancak ازمیر، امکاناتی قرار داده شده‌است که مسافران کمبودی را حس نکنند، سفری خوش و دلپذیر را تجربه کنند و با هر بار یادآوری اقامت خود در هتل ایبیس ازمیر لبخند به لب بیاورند. وسایلی که در اتاق‌های هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر برای دسترسی وجود دارند شامل یخچال، تلویزیون،‌ صندوق امانات،‌ تلفن،‌ چای و قهوه ساز، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی، آیینه و سیستم اطفا حریق هستند. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل ایبیس ازمیر نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در رستوران دنج و مجلل هتل ایبیس ازمیر می‌توانید صبحی دل‌انگیز را با صبحانه ای لذیذ که سبک پذیرایی ترکیبی از سنت‌های قدیمی و مدرن را به همراه دارد میل کنید. در رستوران هتل ایبیس آلسانکاک ازمیر، شام و یا ناهاری دلنشین و فراموش‌نشدنی را با خوراک‌های متنوع و خوشمزه را با سبک آشپزی بین‌المللی و به صورت منو امتحان و میل کنید و یا میان‌وعده‌ای لذت‌بخش را میل کنید و لذت ببرید. همچنین خوراکی‌های ویژه کودکان هم قابل درخواست است.

فاصله هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا: ۹.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است