search
menu

هتل Hotel Iz Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Iz
امکانات و خدمات عمومی هتل ایز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Iz


هتل ایز در شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده‌است و هتلی اقتصادی و متناسب با اقامتی خانوادگی و خاطره‌انگیز است. از آنجایی که هتل ایز در نزدیکی دریا قرار دارد، در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به کنار دریا می‌رسید؛ همچنین در مدت زمان اقامت خود در شهر ازمیر و هتل ایز، ساعاتی مفرح و دلپذیر را در سواحل ازمیر که بخشی مهم از جاذبه‌های گردشگری شهر ازمیر در کنار دریای اژه هستند؛ سپری کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل به‌صرفه و راحت Hotel Iz ازمیر به جاهای دیدنی ازمیر از جمله جاذبه‌های تاریخی مشهور نزدیک است. در صورتی که قصد دارید با هواپیما به شهر زیبا و تماشایی ازمیر سفر کنید، می‌توانید به سادگی از سایت سفر مارکت بلیط هواپیما ازمیر رزرو کنید. باید توجه داشته باشید که فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل ایز حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایز


تمامی امکانات و خدمات هتل ایز ازمیر با کیفیتی بالا برای اقامتی آسوده، خوش و به‌یادماندنی فراهم شده‌اند و آسودگی خیال را برای مسافران به ارمغان می‌‌آورند. هتل Hotel Iz دارای لابی،‌ بخش اسپا و سلامتی، حمام، ماساژ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاها، رستوران و آسانسور است. خدماتی هم که هتل ایز برای آرامش و راحتی مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته،‌ خدمات اتاق، تحویل خریدهای مسافران از فروشگاه‌های مواد غذایی، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و اتوی شلوار است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید،‌ از ترانسفر فرودگاهی هتل ایز ازمیر می‌توانید استفاده کنید تا به آسانی تردد کنید. یکی از ویژگی‌های خوب هتل Hotel Iz ازمیر این است که این امکان را دارید تا با پرداخت هزینه‌ای اضافی حیوانات خانگی خود را داخل هتل به همراه داشته باشید. قابل ذکر است که کارکنان هتل ایز علاوه بر زبان ترکی،‌ به زبان انگلیسی هم صحبت می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق هایی که در هتل ایز ازمیر قرار دارند به تعداد ۵۲ اتاق هستند و با دکوراسیون و طراحی چشم‌نواز و راحت شامل اتاق‌هایی متنوع هستند از جمله: اتاق سوپریور‌ یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق خانوادگی دلوکس با یک تخت دابل و یک مبل تخت ‌خواب شو.

امکانات اتاق های هتل


انواع وسایل و تجهیزاتی که در هتل ایز ازمیر به آنها دسترسی دارید شامل مبلمان،‌ تلویزیون، یخچال، مینی‌بار،‌ صندوق امانات، تلفن، کتری برقی،‌ میز تحریر،‌ صندلی، دمپایی،‌ حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله،‌ شامپو و صابون، سشوار،‌ تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق و سیستم سرمایشی و گرمایشی.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از مزیت‌های هتل Hotel Iz این است که دارای اسپا، ماساژ، حمام و سونا است که برای گذراندن اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی و زدودن خستگی‌ها و اضطراب‌های زندگی روزمره بسیار عالی هستند. با رفتن به بخش اسپا هتل ایز ازمیر و استفاده از امکانات سلامتی، شادابی و طراوت را به خود هدیه کنید.

رستوران هتل


رستوران دنجی که در هتل ایز ازمیر قرار دارد فضایی دلنشین و باصفا دارد و برای گذراندن ساعاتی به‌یادماندنی و ماندگار در ذهن ایده‌آل است. در رستوران هتل Hotel Iz ازمیر در کنار خانواده، دوستان و همسفران خود خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را میل کنید و لذت ببرید. در صورت درخواست، در هتل ایز میوه، شکلات، بیسکویت و خوراک‌های رژیمی هم مهیا است.

فاصله هتل ایز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی آتاتورک: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله ازمیر: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ازمیر پارک: ۱۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است