search
menu

هتل Hotel Ismira Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ismira Izmir
امکانات عمومی هتل ایسمیرا ازمیر
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایسمیرا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ismira Izmir


هتل ایسمیرا ازمیر یک هتل چهار ستاره است که با داشتن امکانات متعدد و متنوع می‌تواند سبب شود تا شما یک سفر راحت را تجربه کنید. هتل Hotel Ismira Izmir در مرکز شهر ازمیر واقع شده است، تنها 500 متر از دریای اژه فاصله دارد. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن را برای اقامت مسافران ارائه می دهد. در باشگاه سلامتی هتل مهمانان می توانند ماساژ جوان کننده‌ای دریافت کنند یا می توانند از سونا برای استراحت استفاده کنند. مهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و اصیل ترکی در رستوران هتل لذت ببرند و از موسیقی که در رستوران نواخته می‌شود نیز لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاهی ازمیر تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد و فرودگاه عدنان مندرس تنها 15 کیلومتر با آن فاصله دارد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر هوایی حتی می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل نیز بهره‌مند شوید. شما در یک هتل بسیار راحت می‌توانید از جاهای دیدنی ازمیر مانند: میدان و برج ساعت ازمیر، معبد آرتمیس، کلیسای سنت پلی کارپ، موزه آگورا و ... نیز دیدن کنید. برای داشتن یک انتخاب مناسب می‌توانید در ادامه با امکانات هتل بیشتر آشنا شوید.

امکانات عمومی هتل ایسمیرا ازمیر


هتل ۴ ستاره ایسمیرا ازمیر امکانات خوبی را برای اقامت گردشگران در نظر گرفته‌است. این هتل با دارای بودن امکانات متعدد تفریحی و اقامتی می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما باشد. اینترنت رایگان در دسترس تمام افراد در تمام بخش‌های هتل است و برای انجام امور اینترنتی خود با خیال راحت می‌توانید از خدمات اینترنت هتل بهره ببرید. اجازه ورود حیوانات مانند بسیاری از هتل‌های دیگر در این هتل نیز وجود ندارد. خدمات دیگر همچون خشکشویی، اتو و لاندری که هر کدام هزینه مجزای خود را دارند نیز برای مسافران ارائه می‌شود. پارکینگ نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرید تا در صورتیکه با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده‌اید بتوانید خودرو خود را در یک جای مطمئن پارک کنید.
آسانسور در ساختمان هتل Hotel Ismira Izmir وجود دارد تا جابجایی بین طبقات برای شما آسان باشد. صرافی نیز در داخل خود هتل تعبیه شده‌است. زبان انگلیسی و ترکی دو زبانی هستند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها با کارکنان صبحت کنید. صندوق امانات نیز خدمت دیگری است که در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود. هتل برای دورهمی‌ها و جلسات کاری شما نیز تمهیدات خاصی را در نظر گرفته‌است. سونا، ماساژ و حمام ترکی نیز از خدمات و امکانات جانبی دیگری هستند که با پرداخت هزینه هر کدام از آن‌ها می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. تهویه مطبوع نیز در هتل به خوبی اجرا شده‌است و فضای مطبوعی برای اقامت شما در هتل وجود دارد. از موارد دیگری که می‌توان در این هتل به آن اشاره کرد امکان دوچرخه سواری یا ماهیگیری است که برای علاقه‌مندان به این فعالیت‌ها آماده شده‌است تا بتوانید با پرداخت هزینه از هر کدام از فعالیت‌های تفریحی هتل که می‌خواهید بهره ببرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل ایسمیرا ازمیر دارای اتاق‌های دلنشین و نسبتا بزرگی است که برای شما آرامش و راحتی را به ارمغان می‌اورد. اتاق‌ها با داشتن پنجره‌های بزرگ و چشم انداز بسیار زیبا انتخابی بسیار خوب برای اقامت شما هستند. اینترنت در داخل اتاق‌ها نیز بصورت رایگان قابل دسترسی است. مینی بار در داخل اتاق‌ها وجود دارد و امکان سرو صبحانه داخل واحدهای اقامتی فراهم است. تهویه مطبوع و داشتن کولر برای هر اتاق امکان دیگری است که برای واحدها تعریف شده‌اند. تلویزیون در تمام اتاق‌ها وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید در اتاق خود لحظات خوبی را سپری کنید. در این هتل اتاق‌ها و واحدهای اقامتی متنوعی وجود دارد که شامل:
• اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• سوئیت با دو اتاق شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق سه نفره با سه تخت یک نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بسیار شیک است که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. در هتل Hotel Ismira Izmir می‌توانید غذاهای متنوع ترکی را به همراه همراهانتان در یک محیط تمیز و شیک میل کنید.

فاصله هتل ایسمیرا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه کدیفه کاله: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است