search
menu

هتل Hotel Beyond Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Beyond Izmir
امکانات کلی هتل بیاند ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیاند ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Beyond Izmir


هتل ۴ ستاره شیک و مجلل بیاند ازمیر در مجاورت مراکز تجاری و خرید واقع شده و فضایی فوق العاده آرام را در Alsancak که قلب شهر است، ارائه می‌دهد. از اینجا، میهمانان می‌توانند از دسترسی آسان به همه امکاناتی که شهر سرزنده ازمیر ارائه می‌دهد لذت ببرند. همچنین این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد دیدنی شهر از جمله موزه باستان شناسی ازمیر، برج ساعت ازمیر، موزه آتاتورک و موزه آگورا را فراهم می‌کند. بازار Kızlarağası Han، یک بازار سرپوشیده بازسازی شده متعلق به قرن هجدهم، در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. هتل در فاصله ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی را در صورت درخواست ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر را داشته باشید، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ازمیر ترکیه است.

امکانات کلی هتل بیاند ازمیر


هتل بیاند ازمیر با ارائه خدمات عالی و طیف وسیعی از امکانات رفاهی به میهمانان هتل متعهد است که اقامت راحتی را برای آنان به ارمغان آورد. میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند وای‌فای رایگان در همه اتاق‌ها و لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و انبار چمدان در هتل لذت ببرند. برای جلوگیری از اتلاف وقت خود در صف‌های طولانی می‌توانید بلیط جاذبه‌های گردشگری را از میز تور هتل تهیه کنید. همچنین میهمانان می‌توانند بین بازدیدهای کاری و جلسات خود استراحت کرده، سپس به کار خود در اتاق، لابی یا سالن استراحت ادامه دهند. میهمانان همچنین می‌توانند از خدمات کرایه اتومبیل بهره مند شوند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که از لحاظ جسمی کم توان یا ناتوان هستند امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
استعمال دخانیات نیز در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. یک کتابخانه در هتل Hotel Beyond Izmir وجود دارد که علاقمندان به مطالعه می‌توانند اوقات فراعت خود را در آن‌جا سپری کنند. باغ نیز فضای مناسبی را برای قدم زدن و استراحت فراهم می‌کند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان هستند. تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، قیمت مناسب، تمیزی هتل و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب هتل بیاند برای اقامت در ازمیر به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Beyond Izmir عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق لوکس
• اتاق خانوادگی
• سوئیت
هتل بیاند ازمیر دارای ۶۰ اتاق خواب مجهز به تهویه مطبوع است. این هتل اتاق‌هایی با حمام آبگرم و وای فای رایگان در ۲۰ متری تفرجگاه ساحلی Kordon ارائه می‌دهد. همه آن‌ها با سلیقه مبله شده‌اند و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی، مینی بار، چای ساز، موکت، کمد لباس، تلفن، میز و آینه را فراهم می‌کنند. اتاق‌ها همچنین با رنگ‌های چاکرا درمانی تزئین شده‌اند. آن‌ها شامل یک دستگاه پخش دی وی دی، وسایل تهیه قهوه و یک حمام مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


بار و رستوران NO5 هتل غذاهای لذیذی را سرو می‌کند. روزانه صبحانه به صورت بوفه‌ای در رستوران هتل بیاند ازمیر ارائه می‌شود. برای افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند غذاهای گیاهی و بدون گلوتن در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل بیاند ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۸۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است