search
menu

هتل Hotel Balca Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Balca Izmir
امکانات عمومی هتل بالکا ازمیر
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بالکا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Balca Izmir


هتل بالکا ازمیر هتلی سه ستاره با امکانات خوب و مناسب است که در این متن سعی شده‌است تا جای ممکن اطلاعات مورد نیاز بیان شود. این هتل در منطقه بالسانجاک واقع شده است و تا منطقه ساحلی ازمیر حدود ۵ دقیقه پیاده روی است. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های گرم تزیین شده‌اند و احساس راحتی را در جای جای آن حس خواهید کرد. فاصله هتل Hotel Balca Izmir تا فرودگاه بین المللی ازمیر حدود ۱۶ کیلومتر است و در صورتیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید. اقامت در این هتل می‌تواند آرامش را برای شما به همراه داشته باشد تا با خیال راحت از جاهای دیدنی ازمیر مانند: برج ساعت ازمیر، موزه مردم شناسی ازمیر، دهکده المپیک ازمیر و ... دیدن کنید. در ادامه متن همراه ما باشید تا در رابطه با امکانات هتل اطلاعاتی در اختیار شما قرار گیرد.

امکانات عمومی هتل بالکا ازمیر


هتل امکانات خوبی دارد و سعی شده است تا هر آنچه ارائه می‌کند را در بهترین درجه از کیفیت برای مسافران و اقامت کنندگان ارائه دهد. از جمله موارد جالب و مورد توجهی که در این هتل خواهید دید، وجود باغ و محوطه سرسبز در بیرون از هتل است که برای مسافران یک محیط بسیار خوب برای استراحت و داشتن دورهمی است. اینترنت یکی از گزینه‌های ضروری برای همه مسافران است، این گزینه در هتل Hotel Balca Izmir نیز وجود دارد و در تمام بخش‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را خواهید داشت. اگر با خودرو شخصی خودتان قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است بدانید که هتل پارکینگی در اختیار شما نمی‌گذارد و شما باید برای پارک خودرو خودتان قبل از سفر چاره‌ای بیندیشید. نظافت روزانه هتل بطور تمام و کمال انجام می‌شود و محیطی منظم و تمیز را برای مسافران به وجود آورده‌است. هشدار دهنده‌های متعددی در جای جای هتل نصب شده‌است تا هم از آتش سوزی سوزی احتمالی جلوگیری شود و هم بتوانید با خیال راحت در امنیت حاصل از این آلارام‌ها اقامت راحتی داشته‌باشید. تهویه مطبوع نیز در هتل بخوبی اجرا شده‌است تا بتوانید در فضایی مطبوع اقامت داشته باشید. فضایی در هتل وجود دارد تا افراد سیگار بتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد در این محیط سیگار بکشند. پذیرش در هتل شبانه روزی آماده به خدمت است و تنها زبانیکه کارکنان هتل به آن تسلط دارند زبان ترکی است. در ادامه اطلاعات بیشتری از اتاق‌ها و فاصله هتل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل نسبتا بزرگ و دلباز هستند. کف اتاق‌ها کف پوش است و پنجره‌های اتاق‌ها دارای پرده هم رنگ با کف پوش‌ها هستند. تمام واحدها قابلیت دسترسی به اینترنت رایگان را دارند و تلویزیون نصب شده در اتاق‌ها به کانال‌های مختلفی قابلیت اتصال دارند. تقریبا تمام لوازم مورد نیاز برای مسافران در اتاق ها وجود دارد. از جمله موارد شاخص وجود یک قسمت برای قرار دادن لباس‌های مسافران است. تلفن برای برقراری ارتباط بین پذیرش و اتاق‌ها نیز وجود دارد و چراغ خواب‌هایی در کنار تخت‌ها قرار دارند که نور خوب و مناسبی را برای اتاق‌ها به وجود می‌آورند. سرویس بهداشتی و حمام از دیگر امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی وجود دارند. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Hotel Balca Izmir رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد دابل یا تویین
• اتاق خانوادگی با سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق استاندارد تک نفره با یک تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی شما به راحتی می‌توانید در این هتل صبحانه‌ای که بصورت بوفه به شما ارائه می‌شود را میل کنید.

فاصله هتل بالکا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۹.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است