search
menu

هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli
امکانات عمومی هتل هیلتون گاردن این ازمیر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون گاردن این ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli


هتل هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی جزو هتل های مشهور و چهار ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل زیبا در فاصله بسیار اندکی از ایستگاه متروی سالهانه در اطراف شهر ازمیر واقع شده است. به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل چشم انداز دلربایی رو به دریای اژه دارد و برای دسترسی به مرکز شهر ازمیر می توانید از مترو استفاده کرده و در عرض ۱۵ به مقصد برسید. همچنین لازم به ذکر است هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر حدودا ۳۵ دقیقه فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است و اینکه برای رفتن به رستوران، مراکز خرید و جاهای دیدنی و سرگرمی امکانات مناسبی در این هتل فراهم گشته است. از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، رستوران، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هیلتون گاردن این ازمیر


مسافرانی که به قصد کار و تجارت اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می کنند، با اقامت در این هتل امکانات مناسبی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایشان فراهم شده است. هتل هلیتون گاردن این دارای ۳ اتاق جلسه با ظرفیت ۱۵۰ نفر است که نحوه پذیرایی و برخورد پرسنل مورد پسند مسافران و میهمانان قرار می گیرد. همچنین در این هتل می توانید از پارکینگ سرپوشیده و روباز استفاده کنید. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در تمامی نقاط هتل دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت خواهید داشت و از این طریق به راحتی می توانید عکس هایتان را به اشتراک بگذارید یا با خانواده در تماس باشید. در لابی هتل با خدماتی مانند تبدیل ارز، میز پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان در خدمت مسافران گرامی هستند. خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli با هزینه جداگانه انجام می گیرند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی و حرکتی باشند، در هتل هیلتون گاردن این ازمیر امکانات رفاهی مناسبی برای این افراد فراهم گشته است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل نیز عبارتند از اتاق کینگ، سوئیت تکخوابه، اتاق کینگ با چشم انداز دریا، اتاق کوئین با چشم انداز دریا، اتاق توئين، اتاق توئین با چشم انداز دریا، سوئیت کینگ با چشم انداز دریا. در همه اتاق ها امکاناتی نظیر کمدلباس، وسایل اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، میزکار، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، بالکن و گاوصندوق وجود دارند. در هنگام ورود به اتاق های هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli سیستم تهویه مطبوع هوا شروع به کار کرده و دمای متعادلی برای اتاق تنظیم می کند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل مجهز برای دوستداران ورزش سالن بدنسازی تعبیه کرده اند تا از ورزش و تناسب اندام در هنگام سفر دور نمانند. این سالن شامل دستگاه های روز دنیاست و مطمئنا لحظات خوش و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


در هنگام اقامت در این هتل روزی سرشار از انرژی را شروع خواهید کرد، زیرا وعده صبحانه به صورت سلف سرویس از مواد غذایی تازه در باغ این هتل سرو می شود. در ادامه می توانید برای وعده های ناهار و شام نیز به رستوران این هتل سر بزنید و انواع غذاهای محلی ازمیر را سفارش داده و نوش جان کنید، همچنین غذاهای دیگر مانند ایتالیایی، دریایی، استیک، ترکی، بین المللی و گریل نیز در این رستوران سرو می شوند. در نهایت، در پایان روز وقتی از گشت و گذار خسته به هتل Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli برمی گردید، تماشای غروب در دریای اژه جزو لحظات تکرارنشدنی در هنگام اقامتتان خواهد بود و اینکه در قسمت بار هتل می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را نوش جان کنید.

فاصله هتل هیلتون گاردن این ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ازمیر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش ازمیر: ۲۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است