search
menu

هتل Guzel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Guzel Izmir
امکانات عمومی هتل گوزل ازمیر
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل گوزل ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Guzel Izmir


هتل گوزل ازمیر یکی از هتل های ۳ ستاره شهر ازمیر ترکیه است که در مرکز شهر و منطقه باسمانه ازمیر واقع شده است. به دلیل فاصله یک دقیقه ای هتل گوزل ازمیر با میدان باسمانه تا ایستگاه مترو و اتوبوس های شهری نیز فاصله بسیار نزدیک دارد، بدین جهت دسترسی به سایر نقاط شهر و جاذبه های دیدنی آن بسیار آسان خواهد بود. جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از نمایشگاه بین المللی ازمیر، موزه تاریخ و هنر ازمیر، با پارک کولتور، کلیسا سنت پلی کارپ و شهر باستانی سمیرنا. همچنین هتل گوزل ازمیر با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر نیز حدود ۲۷ دقیقه فاصله دارد. اقامت در هتل گوزل ازمیر برای آن دسته از گردشگران مناسب است که به دنبال هتلی تمیز و مقرون به صرفه در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر هستند، مطمئنا با اقامت در هتل Guzel Izmir لحظات خوش و به یاد ماندنی در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل گوزل ازمیر


قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و همچنین یک کتابخانه در هتل گوزل ازمیر تعبیه شده است. از طرفی می توانید در لابی هتل به دستگاه خودپرداز و بخش تبدیل ارز نیز دسترسی داشته باشید، یا اینکه از خدمات تور و بلیط بهره مند شوید. امکان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی قسمت های هتل مهیا شده است. توجه داشته باشید که در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پرسنل کارآزموده هتل نیز به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی داشته و حرکتشان به وسیله ویلچر انجام می گیرد، در هتل گوزل ازمیر امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.
برای دسترسی به اتاق های مختلف در این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق جلسات و کنفرانس موجود در هتل Guzel Izmir برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نموده اند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ مخصوص در این هتل تعبیه شده است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل گوزل ازمیر زمین های تنیس روباز و سرپوشیده وجود دارد. یک زمین بازی برای سرگرمی کودکان تعبیه شده است. باشگاه ورزشی و بدنسازی موجود در هتل گوزل ازمیر با به روزترین دستگاه ها و کلاس های ورزشی در اختیار میهمانان این هتل قرار داده می شود.

رستوران هتل


در این هتل یک کافی شاپ وجود دارد و در رستوران هتل Guzel Izmir انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل گوزل ازمیر ۳۳ اتاق برای اقامت مهمانان وجود دارد که این اتاق ها عبارتند از اتاق خانواده، اتاق توئين اکونومی، اتاق سینگل، اتاق تریپل. همه اتاق های این هتل چشم اندازی رو به شهر دارد و چیدمان زیبایی دارند، همچنین همگی به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. لازم به ذکر است که اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، تلویزیون، گاوصندوق و تلفن هستند. هر کدام از اتاق های هتل گوزل ازمیر یک حمام شخصی دارد که این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. اقامت در هتل Guzel Izmir برای کودکان تا ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده ولی برای افراد ۶ سال به بالا هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. اتاق های موجود در این هتل ضد دود بوده و بدین جهت اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید.

فاصله هتل گوزل ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کولتور ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ازمیر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر ازمیر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است