search
menu

هتل Grand Zeybek Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Zeybek Hotel Izmir
امکانات کلی هتل گرند زیبک ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند زیبک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Zeybek Hotel Izmir


هتل ۳ ستاره گرند زیبک ازمیر در منطقه کوناک و در مرکز شهر ازمیر واقع شده است. این هتل در یک کیلومتری دریای اژه قرار گرفته و دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ازمیر مانند موزه باستان شناسی، مرکز فرهنگی آتاتورک، برج ساعت ازمیر، موزه آگورا و ورزشگاه آلسانچاک دارد. بازار تاریخی کمرآلتی تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی این منطقه هستند می‌توانند به کاوش در Kulturpark و Kordonboyu بپردازند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۱۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر را داشته باشید، هتل Grand Zeybek Hotel Izmir با داشتن امکانات رفاهی مناسب مکان ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل گرند زیبک ازمیر


در این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خدماتی از قبیل میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و سرویس اتاق ارائه می‌شود. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به داشتن رستوران، بار، اتاق‌های خانوادگی و اینترنت بی سیم رایگان در همه فضاهای هتل اشاره کرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند‌، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
خدمات شاتل فرودگاهی نیز در هتل Grand Zeybek Hotel Izmir ارائه می‌شود. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌‌گیرد. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می‌توانید به هنگام تفریح و گردش پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی و اتاق جلسات نیز در دسترس است. پرسنل مجرب و کار آزموده هتل گرند زیبک ازمیر به زبا‌ن‌های انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود و برای اقامت کودکان زیر ۷ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی خوب، تمیزی هتل و رزرواسیون آنلاین و ایمن اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل گرند زیبک ازمیر روش‌های سرگرمی زیادی از جمله بیلیارد، دارت، دوچرخه سواری و اتاق بازی برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است. برای فرزندان دلبنتدتان نیز انواع بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Grand Zeybek Hotel Izmir عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق دبل یا توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• سوئیت
• سوئیت پریزیدنتال
• اتاق یک تخته کلاسیک
• اتاق چهار تخته کلاسیک
• اتاق یک تخته اقتصادی
• اتاق دبل اقتصادی
اتاق‌های شیک هتل گرند زیبک با فضای داخلی سبک و کف چوبی مجهز به مبلمان مدرن هستند. همه آن‌ها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، کمد لباس، تجهیزات تهیه قهوه و چای، میز و مینی بار هستند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه اتاق‌ها وجود دارد. هر اتاق هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی است.

رستوران هتل


هر روز صبح، صبحانه بوفه‌ای در هتل سرو می‌شود. بار در طول روز انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می دهد. انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید در رستوران هتل گرند زیبک ازمیر میل کنید.

فاصله هتل گرند زیبک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ازمیر لیمانی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است