search
menu

هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir
امکانات کلی هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir


هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل ازمیر است که در مرکز شهر و نزدیک ایستگاه مترو واقع شده است. این هتل در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. تنها ۵ دقیقه پیاده تا مرکز نمایشگاه بین المللی ازمیر فاصله دارد. زیبایی های طبیعی این منطقه را می توانید در Kulturpark و Kordonboyu مشاهده کنید، در حالی که موزه احمد پیریستینا و موزه تاریخ و هنر ازمیر از نکات برجسته فرهنگی هستند. بازار کمرآلتی ازمیر، میدان و برج ساعت ازمیر، موزه باستان شناسی، موزه آگورا و مرکز خرید اسکله کوناک از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته اند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله ۱۷.۹ کیلومتری هتل قرار دارد. با خرید بلیط هواپیمای ازمیر، سفر به این شهر زیبا و اقامت در هتل گرند کرنر بوتیک لحظات دلنشینی را سپری خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر


هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر دارای ۷ طبقه و فضایی شیک و دلنشین است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. از بین طیف گسترده ای از اتاق های مدرن، بیشتر آنها دارای بالکن خصوصی هستند. از خدمات مشهور این هتل می توان به وای فای رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، رستوران و اتاق های خانوادگی اشاره کرد. همچنین هتل دارای میز پذیرش پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور و اتاق کنفرانس است.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir ممنوع است. صرافی هتل با ارائه خدمات شبانه روزی در خدمت میهمانان عزیز است. برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است و اتاق هایی برای افراد سیگاری اختصاص داده شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. خدمات فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. امکان کرایه خودرو نیز برای میهمانان فراهم شده است. مرکز آبگرم با سونا، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می آیند. با انواع ماساژها و مراجعه به مرکز اسپای مجهز هتل می توانید استراحتی به بدن خود داده و احساس آرامش کنید. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش اخلاقی میهمانان را راهنمایی می کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می شود و کودکان بالای ۱۳ سال در این ملک بزرگسال محسوب می شوند. توجه داشته باشید که در این هتل ظرفیت تخت اضافی وجود ندارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Grand Corner Boutique Hotel Izmir دارای اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا توئین، سوئیت، اتاق سه تخته، اتاق یک تخته و اتاق دبل یا توئین اقتصادی است که متناسب با نیاز خود می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت رزرواسیون آنلاین و ایمن آن است. اتاق های زیبا و تزئین شده هتل گرند کرنر بوتیک دارای فرش هستند و شامل تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، کتری برقی، سرویس اتاق و مینی بار هستند. همه آن ها دارای یک نشیمن و بالکن هستند. برخی از اتاق ها همچنین دارای وان آب گرم خصوصی هستند. حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق ها وجود دارد. Wi-Fi رایگان نیز در دسترس است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه باز سرو می شود. رستوران à la carte Grand Corner ناهار و شام را ارائه می دهد. می توانید از وعده های غذایی خود در تراس مشرف به شهر لذت ببرید. همچنین برای صرف میان وعده و عصرانه می توانید به اسنک بار هتل گرند کرنر بوتیک بروید.

فاصله هتل گرند کرنر بوتیک ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار کمرآلتی ازمیر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اسکله کوناک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان و برج ساعت ازمیر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساختمان تاریخی آسانسور: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است