search
menu

هتل Four Points by Sheraton Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Points by Sheraton Izmir
امکانات عمومی هتل فور پوینتس شرایتون ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور پوینتس بای شرایتون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Points by Sheraton Izmir


هتل فور پوینتس شرایتون یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود همواره مملو از مسافر می‌شود و با ارائه خدمات و امکانات خوب خود موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که بعد از اتمام سفر با رضایت کامل هتل را ترک می‌کنند، حتی برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق شده و علاقه‌مند به رزرو دوباره این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما هستند. این هتل زیبا تا برج ساعت ازمیر شش کیلومتر فاصله دارد که یکی از مشهورترین جاذبه‌های دیدنی این شهر به شمار می‌رود و بازدید از این جاذبه به همه گردشگران منطقه توصیه می‌شود. همچنین موزه آتاتورک و میدان جمهوریت با ۵ کیلومتر فاصله جزو دیدنی‌های نزدیک به هتل Four Points by Sheraton Izmir به شمار می‌روند و از این میدان به سراسر شهر ازمیر دسترسی آسانی خواهید داشت. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه عدنان مندرس ازمیر بوده که با ۱۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و بار.

امکانات عمومی هتل فور پوینتس شرایتون ازمیر


قسمت پذیرش در لابی این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان در طی شبانه‌روز استقبال می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی اتومبیلتان در امنیت کامل قرار خواهد گرفت. ازجمله امکانات ارائه‌شده در رابطه با خدمات شستشو می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس نیز در مرکز بیزینس هتل Four Points by Sheraton Izmir انجام‌گرفته و با خیال راحت می‌توانید جلساتتان را برگزار کنید. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور اقامت برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بسیار آسان خواهد بود و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهند کرد. کارکنان این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در محوطه این هتل زیبا نیز مبلمان خوب چیده شده است تا در هنگام عصر یا شب لحظات خوشی را تجربه کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Four Points by Sheraton Izmir می‌توان به خدمات مربوط به ‌سلامتی و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که این سالن با انواع دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل بی‌نظیر شامل انواع واحدهای اقامتی است که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور، لافت و سوئیت لافت. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن برای نوشیدن چای تعبیه‌شده است. همچنین در داخل همه واحدها حمام اختصاصی دایر گردیده است که این حمام‌ها بسیار مجهز هستند. علاوه بر موارد ذکرشده بهتر است در جریان باشید استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Four Points by Sheraton Izmir ممنوع است و افراد سیگاری باید به محلی به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از گاوصندوق تعبیه‌شده برای گذاشتن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان استفاده کنید. همچنین همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل Smyrna نام داشته و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی و گریل را به‌صورت منویی برای میهمانان سرو می‌کند. بر اساس بررسی نظرسنجی از مسافران این رستوران امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است.

فاصله هتل فور پوینتس بای شرایتون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ایچ لیمان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا ازمیر لیمان: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است