search
menu

هتل Ege Palas Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ege Palas Izmir
امکانات عمومی هتل اگه پالاس ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اگه پالاس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ege Palas Izmir


هتل اگه پالاس از هتل‌های ۴ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل یکی از به نام‌ترین و مشهورترین هتل‌های شهر ازمیر به شمار می‌رود و به‌طور مرتب در طول سال از مهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند، همچنین هتل ۴ ستاره اگه پالاس برای سفرهای دونفره گزینه بسیار مناسبی است. موقعیت قرارگیری این هتل به‌قدری خوب است که به‌تمامی جاذبه‌های دیدنی شهر، مراکز خرید و حتی مراکز اداری و تجاری نیز دسترسی آسانی خواهید داشت. بنابراین اگر سفرتان به شهر ازمیر تفریحی باشد یا برای کار و تجارت با انتخاب این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد، بنابراین پیشنهاد ما این است که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل Ege Palas Izmir اقدام کنید. هتل اگه پالاس دقیقاً در نزدیکی دریای اژه قرارگرفته است و چشم‌انداز بی‌نظیری از این دریا را می‌توانید از بالکن‌ها و اتاق‌های موجود در این هتل تماشا کنید. این هتل بی‌نظیر در ۹ کیلومتری دانشگاه اگه قرارگرفته است و تا ایستگاه قطار آلسانجاک گاری نیز ۱۰ دقیقه مسافت خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید از بازار ازمیر، ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس و برج ساعت ازمیر بازدید کنید. همچنین برای دسترسی به فرودگاه مندرس عدنان ازمیر ۲۰ دقیقه راه خواهید داشت که از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه‌ بدن‌سازی، رستوران، اتاقی ضد سیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اگه پالاس ازمیر


بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز از میهمانان استقبال می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر گردیده و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. در بخش پذیرش می‌توانید از صرافی موجود برای تبدیل ارز استفاده کنید. بخش شست‌وشو انواع خدمات مانند خشک‌شویی و واکس کفش را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد ولی برای استفاده از خدماتی مانند اتوکشی و لباسشویی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش بیزینس هتل Ege Palas Izmir انواع خدمات مانند فکس و فتوکپی و برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها امکان‌پذیر شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مغازه‌هایی در لابی هتل برای راحتی مسافران دایر گردیده است. سالن آرایشی و زیبایی انواع خدمات مربوط به پوست و زیبایی را ارائه می‌دهند. همچنین مسافرانی که دارای مشکلات جسمی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. برای اطلاع از اخبار روز دنیا همه‌روزه می‌توانید از روزنامه موجود در لابی بهره‌مند شوید. کارکنان مجرب و کارآزموده در این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که حتی در حین سفر نیز می‌توانید به ورزش خود ادامه دهید و از به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده کنید. همچنین بعد از کلی گشت‌وگذار و تفریح می‌توانید در بخش اسپا و سلامتی این هتل انواع ماساژها را دریافت کرده و در سونا استراحت کنید. علاوه بر آن می‌توان به خدماتی مانند حمام‌ترکی اشاره کرد که در میان توریست‌ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز و مینی بار اشاره کرد. همه اتاق‌ها با اسباب و وسایل بی‌نظیر و راحتی چیده شده‌اند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای بالکن بوده و چشم‌انداز رویایی رو به دریا دارد. انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد با چشم‌انداز شهر، اتاق توئين استاندارد با چشم‌انداز دریا، سوئیت، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا و اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز شهر. از جمله امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کیف محافظ لپ‌تاپ، میز کار، فضای نشیمن و کتری برقی و بالکن. همچنین در بالکن اتاق‌های هتل Ege Palas Izmir مبلمان بسیار زیبایی چیده شده است که می‌توانید بر روی این مبلمان غذا سفارش داده و نوش جان کنید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. توجه داشته باشید که در داخل سوئیت‌ها می‌توانید از جکوزی داغ و کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. همچنین کف همه واحدهای اقامتی در این هتل پارکت شده و فرش انداخته‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به بندر ازمیر دارد. در هنگام اقامت در این هتل وعده صبحانه را می‌توانید در باغ و محوطه هتل نوش جان کنید و همچنین وعده ناهار نیز به‌صورت سلف‌سرویس در قسمت بار ارائه می‌شود. در داخل رستوران نیز می‌توانید از موسیقی زنده پیانو بهره‌مند شوید و انواع غذاهای ترکی محلی و بین‌المللی را در همه وعده‌های غذایی سفارش دهید.

فاصله هتل اگه پالاس ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله ازمیر لیمانی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی ازمیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است