search
menu

هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport
امکانات و خدمات کلی هتل فرودگاه دابل تری بای هیلتون ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل فرودگاه دابل تری بای هیلتون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport


هتل فرودگاه دابل تری بای هیلتون با امکانات متعدد و متنوع، اقامت در منطقه قاضی امیر را ارائه می‌دهد. این هتل به واسطه امکانات و موقعیت مکانی ایده آل، توانسته نظر مثبت مهمانان پیشین را کسب کند و تبدیل به هتلی چهار ستاره شود. هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport، علاوه بر امکانات و خدمات کلی، در اتاق‌ها نیز شرایط مناسبی به وجود آورده است. یکی از نکات قابل توجه، رضایت حداکثری زوج‌هایی است که به این هتل سفر کرده بودند. شهر ازمیر یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که عبارتند از برج ساعت ازمیر، پارک حیات وحش ازمیر و بازار ازمیر. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند در طول سفر خود بازدیدی از آنها داشته باشند. صرف نظر از این که در سال‌های گذشته جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، تاثیر به سزایی در جذب مسافران پرشمار از کشورهای مختلف برای شهر ازمیر داشته‌اند، ساخت و ایجاد اماکن تفریحی یکی از دلایل مهم و اثر بخش، در راه جذب مسافران هر چه بیشتر برای شهر ازمیر محسوب می‌شود. هتل‌های شهر ازمیر و به خصوص هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport به پیروی از همین قضیه، امکانات تفریحی بسیاری از جمله باشگاه ورزشی، استخر شنا و غیره در داخل هتل نیز ایجاد کرده‌اند تا مهمانان رضایت بیشتری از هتل داشته باشند. در واقع می‌توان گفت عملکرد موفقی هم در این راه داشته‌اند. هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport امکانات دیگری هم دارد که در ادامه به آنها نیز اشاره خواهد شد.

امکانات و خدمات کلی هتل فرودگاه دابل تری بای هیلتون ازمیر


همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، هتل دبل‌ تری بای هیلتون ازمیر ایرپورت دارای امکانات رفاهی زیادی است که حال می‌خواهیم به آنها اشاره کنیم. بی شک یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین امکانات این اقامتگاه، اینترنت بی‌سیم رایگان است که جزو موارد قابل توجه به شمار می‌رود؛ چرا که در جهان امروزی، اینترنت به یکی از اساسی ترین ارکان زندگی افراد تبدیل شده است و امکان دور ماندن از آن حقیقتا دشوار و غیر قابل باور محسوب می‌شود علی الخصوص برای کسانی که مسیر کسب درآمدشان به اینترنت گره خورده است. علاوه بر اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان نیز در این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین سالن غذاخوری اختصاصی، یکی دیگر از موارد قابل توجه در هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport به شمار می‌رود. هتل دبل ‌تری بای هیلتون ازمیر ایرپورت، یک باشگاه ورزشی اختصاصی نیز دارد که مهمانان و به خصوص کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، می‌توانند طی مدت اقامت در هتل، از امکانات آن استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است، هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport یک استخر شنا هم دارد که مهمانان به صورت رایگان، قادر به استفاده از آن خواهند بود. یکی دیگر از محاسن این اقامتگاه، امکان تبدیل ارز در داخل ساختمان است و بدین ترتیب، مهمانان مشکلی در این باره نخواهند داشت. به غیر از امکان تبدیل ارز، یک دستگاه خودپرداز نیز در داخل هتل وجود دارد که به آسایش هر چه بیشتر مسافران کمک می‌کند. کارکنان هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport نیز به سه زبان بین المللی انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی قادر به مکالمه هستند و طی تمام ساعات شبانه روزی به سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می‌دهند. عوامل هتل دبل‌تری بای هیلتون ازمیر ایرپورت، تمهیدات لازم برای کسانی که سفرشان کاری است، تدارک دیده و تجهیزات مورد نیاز همچون دستگاه فکس ،کپی و سایر موارد را فراهم کرده‌اند.
لازم به ذکر است، هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport از نظر امنیتی نیز، بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد و علاوه بر فراهم آوردن کپسول‌های آتش نشانی در قسمت‌های مختلف ساختمان، هشدار دود، نگهبانی شبانه روزی و صندوق امانت، با نصب دوربین‌های مداربسته در محیط بیرونی هتل و فضای داخلی مانند لابی، امنیت و آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. از جمله سایر نکات قابل توجه در این مکان، وجود آسانسور و امکان دسترسی معلولان است که قطعا باعث می‌شود افراد مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport، به غیر از امکانات کلی و متعددی که ذکر شد، امکانات زیادی در اتاق‌ها نیز دارد که حال می‌خواهیم به آنها بپردازیم. اینترنت بی‌سیم رایگان یکی از این موارد است که در همه‌ی بخش‌های هتل و مخصوصا در اتاق‌ها با سرعت بالا ارائه می‌شود. همچنین، اتاق‌های هتل به امکانات دیگری مانند سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه دوش، سشوار، لوازم آرایشی رایگان، تلویزیون ۴۳ اینچ، میز کار، تلفن و سایر موارد از این قبیل مجهز است. لازم به ذکر است که اتاق‌های این هتل دارای عایق صدا هستند و بدین ترتیب، آرامش و آسایش در اتاق‌ها برقرار است. نظافت روزانه اتاق‌ها توسط کارکنان نیز به صورت منظم انجام می‌شود. همه این موارد دست در دست هم داده‌اند تا هتل DoubleTree By Hilton Izmir Airport به مکانی ممتاز و هتلی چهار ستاره تبدیل شود. در همین راستا، مسافرانی که به حضور در این هتل علاقمند هستند، می‌توانند با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو اتاق، لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنند.

فاصله هتل فرودگاه دابل تری بای هیلتون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله یا قلعه کادیفه: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت پلی‌کارپ ازمیر: ۱۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است