search
menu

هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir
امکانات کلی هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس بست وسترن پریمیر کارشیاکا واقع در شمال ازمیر، دسترسی مستقیم به فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس را با مترو فراهم می‌کند. هتل تنها ۱۵۰ متر پیاده تا ایستگاه مترو Mavisehir فاصله دارد. موزه آتاتورک، میدان کوناک، برج ساعت ازمیر، مرکز خرید آگورا و میدان جمهوریت از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که موجب جذب گردشگران و مسافران بسیاری به این منطقه شده‌اند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر، هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر


هتل دارای وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل است. میهمانان می‌توانند از بار در محل لذت ببرند. علاوه بر این رستوران، باغ، تراس و اتاق توپ نیز در هتل وجود دارد. برای آسایش و راحتی میهمانان خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی برای تبدیل ارز، سرویس اتاق، میز تور و انبار چمدان نیز در این هتل ارائه می‌شود. خدمات دربان نیز در دسترس است. در مجموع ۱۱۸ اتاق علاوه بر اتاق کنگره، ۵ اتاق جلسه، اسپا و مرکز تناسب اندام نیز برای برآورده کردن نیازهای میهمانان در طول سفرهای کاری خود مجهز شده اند. یک استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترک، اتاق بخار، سالن زیبایی، درمان‌های پوستی و انواع ماساژ‌ها از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها تدارک دیده شده استفاده کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند یک پارکینگ اختصاصی در هتل در نظر گرفته شده است که استفاده از آن رایگان است. نظافت ورزانه اتاق میهمان، خدمات اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی با پرداخت هزینه، خدمات بیدارباش، سیستم تشخیص دی‌اکسیدکربن در فضا، سیستم اعلام و اطفاء حریق، فتوکپی و فکس نیز از جمله خدمات ارائه شده در هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر به حساب می‌آیند.
میهمانان باید قبل از رزرو هتل توجه داشته باشند که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین برای رفاه حال مسافران اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. ارائه تخت نوزاد برای میهمانانی که دارای فرزند هستند به صورت رایگان انجام می‌گیرد. علاقمندان به مطالعه می‌توانند به کتابخانه هتل رفته و ساعاتی را صرف مطالعه کنند. کارکنان مجرب هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir با تسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند که هیچ یک از هتل‌های تجاری قادر به ارائه آن نیستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر دارای انواع اتاق‌های استاندارد، اتاق کوئین، اتاق توئین، سوئیت جونیور، اتاق کینگ با منظره پانورامیک، سوئیت کینگ پریمیر با منظره پانورامیک و اتاق‌های خانوادگی است. هر یک از ۱۱۸ اتاق هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir دارای تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ال ای دی با کانال‌های متنوع جهانی هستند. دسترسی رایگان به اینترنت سیمی و بی سیم شما را به برنامه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی متصل نگه می‌دارد. تلفن و یک کتری برقی نیز در اتاق پیدا خواهید کرد. همچنین در هر کدام از اتاق‌ها یک حمام اختصاصی دارای وان عمیق، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


برای ناهار یا شام می‌توانید به رستورانی که در غذاهای بین المللی تخصص دارد، بروید. ناهارخوری نیز در کافی شاپ موجود است. همچنین می‌توانید روز خود را با نوشیدنی در بار هتل Best Western Premier Karsiyaka Hotel Izmir به پایان برسانید.

فاصله هتل بست وسترن پریمیر کارشیاکا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پییر کوناک: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است