search
menu

هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir
امکانات عمومی هتل بست وسترن پلاس کوناک ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پلاس کوناک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir


هتل بست وسترن پلاس کوناک از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل با توجه به موقعیت قرارگیری بسیار خوب و امکانات و خدمات ارائه‌شده عالی در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، تا حدی که در طی سال مسافران زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. شما نیز با انتخاب این هتل برای اقامت در قلب ازمیر قرار خواهید گرفت، هتلی لاکچری با چشم‌اندازی روبه‌دریای اژه‌ برایتان اقامتی خوش و به‌یادماندنی رقم می‌زند.
توجه داشته باشید که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه اتوبوس کوناک یا ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید و از این طریق از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی ازمیر مانند برج ساعت، پارک حیات‌وحش، ساختمان آسانسور و معبد آرتمیس ازمیر بازدید کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir حدودا ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران، آزاد بودن ورود حیوانات، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بست وسترن پلاس کوناک ازمیر


در همان ابتدا در هنگام ورود به این هتل با میز پذیرش روبه‌رو خواهید شد که به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران و توریست‌ها هستند، همچنین در صورت نیاز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کرده و از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بازدید کنید. همچنین در لابی می‌توانید از خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش و صرافی برای تبدیل ارز استفاده کنید.
همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد حیوانات ‌خانگی اجازه ورود به داخل هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir را دارند ولی در ازای ورود آن‌ها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. این هتل پارکینگ اختصاصی ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از محوطه اطراف یا خیابان‌های نزدیک برای پارک خودرویشان استفاده کنند. ممکن است برخی‌ها به خاطر سفر کاری یا تجاری با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر شوند که در این صورت با انتخاب این هتل برای اقامت در مرکز بیزینس می‌توانند جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنند. پرسنل مجرب در این هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل بست وسترن پلاس ازمیر انواع اتاق وجود دارد که این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق کینگ با کاناپه تخت شو و چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ با جکوزی داغ و چشم‌انداز دریا و اتاق دوبل مخصوص حیوان دوستان. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای اسباب و وسایل مدرنی هستند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون کابلی و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. سوئیت‌های موجود در داخل این هتل نیز شامل فضای نشیمن، فضای غذاخوری بوده و چشم‌اندازی روبه‌دریا دارند. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از مینی بار و چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم شستشو هستند.
همچنین از امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌های هتل Best Western Plus Hotel Konak Izmir می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن اشاره کرد. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین کف اتاق‌ها فرش انداخته‌شده است، توجه داشته باشید که برای ورود افراد ویلچری به داخل اتاق‌ها ورودی اختصاصی با امکانات رفاهی مناسب در داخل اتاق‌ها فراهم کرده‌اند. همه طبقات این هتل به‌وسیله آسانسور قابل‌دسترس هستند و به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل چشم‌انداز پانورامیک روبه‌دریای اژه‌ دارد و در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه با تنوع غذایی زیاد و همراه با میوه‌های تازه و وسایل و خوراکی‌های ارگانیک در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. رستوران موجود در داخل این هتل Meltem نام داشته و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس و منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل بست وسترن پلاس کوناک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۴۰۰ متر
فاصله تا لیمانی ازمیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کمپ اسپیس ترکیه: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است