search
menu

هتل Antikhan Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antikhan Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل آنتیک هان ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنتیک هان ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Antikhan Hotel Izmir


هتل آنتیک هان ازمیر، هتل ۲ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است که در ۱۰۰ متری موزه روباز آگورا و بازار تاریخی کمرآلتی قرار گرفته است.بنای این هتل تاریخی است و با ایجاد تغییرات و بازسازی‌هایی در آن، به هتل تغییر کاربری داده‌اند. هتل دارای امکانات رفاهی مناسب است و اقامتی راحت به مهمانان ارائه می‌دهد. رزرو هتل آنتیک هان ازمیر برای آن دسته از مهمانانی که دوست دارند در سفر به ازمیر ضمن تجربه اقامت مناسب و مقرون به صرفه، جاذبه‌های شهر را به راحتی کشف کنند، بسیار مناسب است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و در منطقه تجاری و تفریحی شهر ازمیر واقع شده است. اسکله کوناک و دریای اژه نیز در یک کیلومتری هتل قرار دارند. ازمیر از مقاصد جذاب گردشگری به ویژه در فصل تابستان است. مهمانان در طول سفرشان از جاذبه‌هایی چون موزه آگورا ازمیر، مرکز خرید اسکله کوناک، برج ساعت ازمیر، کادیفکاله، میدان جمهوریت، موزه های ازمیر، مرکز خرید آگورا و ... بازدید می‌کنند. سفر به ازمیر و اقامت در هتل آنتیک هان ازمیر خاطره خوشی برای مهمانان رقم خواهد زد. کارکنان هتل Antikhan Hotel Izmir بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنتیک هان ازمیر


در هتل آنتیک هان ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، دستگاه وندینگ نوشیدنی جات، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، دریافت سفارشات مارکت، ناهار بسته بندی شده، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند.
علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز، امکانات باربکیو و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای استراحت و گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزانشان از آن‌ها استفاده کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی با پرداخت هزینه معین پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل آنتیک هان ازمیر وجود دارند. اتاق های هتل شامل سینگل، دبل، تریپل و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از محوطه هتل و فضای سبز تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و کلاسیک بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها بسیار دنج و آرامش بخش است. ترکیب‌های رنگی به کار گرفته شده و سبک کلاسیک اسباب فضا را بسیار دل‌انگیز کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. دیوار اتاق‌ها نیز عایق صدا بوده و هیچ‌گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آنتیک هان ازمیر از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آنتیک هان ازمیر امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل


در این هتل در بازه‌های زمانی مختلف گالری‌های هنری برپا می‌گردند. اگر خوش شانس باشید، فرصت تماشای آثار هنری جذاب را خواهید داشت. همچنین،یک کتابخانه برای مهمانان اهل مطالعه در نظر گرفته شده است. برای کودکان نیز زمین بازی در فضای آزاد و فضای سرپوشیده طراحی شده تا بتوانند اوقاتشان را به خوشی سپری کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آنتیک هان ازمیر وعده‌های صبحانه و شام به صورت منوی بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی، آمریکایی، فرانسوی، ایتالیایی،آسیایی و اروپایی است. مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه رستوران نوش جان کرده و لذت ببرند. بار نوشیدنی جات نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان سرو می‌کند.

فاصله هتل آنتیک هان ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا لیمان ازمیر (بندر ازمیر): ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۹٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است