search
menu

هتل Grand Hotel Halic Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel Halic Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند هالیک استانبول

درباره هتل Grand Hotel Halic Istanbul


هتل گرند هالیک استانبول (Grand Hotel Halic)، در یکی از بهترین موقعیت‌های این شهر، یعنی مرکز منطقه بی اوغلو (Beyoğlu) قرار گرفته و زیباترین منظره از خلیج شاخ طلایی استانبول را به نمایش می‌گذارد. از طرفی میدان تقسیم و برج گالاتا نیز در چند قدمی این هتل قرار دارند.

امکانات رفاهی هتل


هتل Grand Hotel Halic Istanbul دارای استخر سرپوشیده و اسپا است. در این هتل، اتاق‌های مجهز مخصوص مهمان و سوئیت‌هایی با محل نشیمن و تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای وجود دارند که هر واحد از آن مجهز به سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان است. پس از استانبول گردی، بهترین مکان برای استراحت مهمانان استخر سرپوشیده هتل گرند هالیک است.
از طرفی در این هتل حمام سنتی، سونای خشک و خدمات ماساژ نیز وجود دارد که تجربه خوبی در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار می‌دهد. رستوران آدالی (Adali) در آخرین طبقه از هتل، انواع غذاهای ترکی را به همراه منظره زیبایی از افق منحصر به فرد قرون دیرین استانبول به مهمانان ارائه می‌دهد. بار هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها را به همراه اجرای موسیقی زنده برای مهمانان سرو می‌کند. ما حتما نوشیدن قهوه سنتی ترک در بار رود دِ پِرا (Rude de Pera) لابی هتل را به شما توصیه می‌کنیم.

موقعیت مکانی هتل


ایستگاه تراموای تونل (Tünel) در خیابان پرهیاهوی استقلال در حدود ۵ دقیقه (پیاده روی) از هتل گرند هالیک فاصله دارد. از طرفی ایستگاه قطار کابلی بی اوغلو نیز در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و مستقیما به پل گالاتا متصل می‌شود. نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل مرکز خرید دمیرورَن (Demiroren) است که از هتل ۴ دقیقه با پای پیاده مسافت دارد. فاصله هتل از مرکز خرید جواهر ۵ کیلومتر، از مرکز همایش‌های لطفی کردار(Lutfi Kirdar) ۴ کیلومتر و از فرودگاه استانبول نیز ۵۰ کیلومتر است. لازم به ذکر است که مهمانان می‌توانند از پذیرش هتل کارت مخصوص حمل و نقل عمومی استانبول را جهت سهولت در جابجایی دریافت کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند هالیک استانبول


فاصله هتل تا موزه پرا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است