search
menu

هتل Buyuk Konak Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Buyuk Konak Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل بویوک کوناک ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بویوک کوناک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Buyuk Konak Izmir


هتل بویوک کوناک ازمیر یکی از مجهزترین و لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره شهر ازمیر به‌ شمار می‌رود و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی خاطره‌انگیز در این شهر محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل مجلل از یک سو سواحل چشم‌نواز ازمیر در چند قدمی شما است و از سوی دیگر با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی می‌توانید به راحتی از گشت و گذار در جای جای این شهر گردشگری لذت ببرید. موقعیت مکانی فوق‌العاده عالی هتل بویوک کوناک نیز از دیگر مزایای اقامت در این هتل است؛ بطوری که اغلب مکان‌های دیدنی شهر ازمیر در فاصله کوتاهی از آن قرار دارند. از مزایای دیگر اقامت در این هتل می‌توان به مسافت ۱۳ کیلومتری آن تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر اشاره کرد که برای آن گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به ازمیر سفر می‌کنند حائز اهمیت است. گفتنی است در هتل بویوک کوناک ازمیر، سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز برای سهولت تردد مهمانان به فرودگاه ارائه می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل بویوک کوناک ازمیر


هتل بویوک کوناک ازمیر برای ایجاد اقامتی راحت و آسوده برای مهمانان، انواع امکانات رفاهی مورد نیاز نظیر وای‌فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی با پرداخت هزینه، اتاق چمدان، ارائه فاکتور در تسویه حساب، لاندری با هزینه، سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته امنیتی در فضاهای عمومی و سیستم هشدار دود را فراهم کرده‌است. علیرغم امکانات مطلوب بی‌شماری که در هتل بویوک کوناک وجود دارد، اقامت در این هتل به آن دسته از افرادی که دارای معلولیت جسمانی خاصی هستند، توصیه نمی‌شود. زیرا این هتل فاقد آسانسور است و تردد مابین طبقات صرفا از طریق پله‌ها صورت می‌پذیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بویوک کوناک ازمیر دارای سوئیت‌های مختلف آپارتمانی با ورودی مجزا و شخصی است. هر کدام از واحدهای اقامتی دارای تراس‌های باصفایی هستند که در آنها میز و صندلی‌های راحتی جهت استراحت و تفنن مهمانان قرار داده شده‌است و نگاه کردن به مناظر دریا و همچنین نمای تماشایی شهر ازمیر را از آن فاصله لذت‌بخش می‌کنند. بعلاوه تمامی آپارتمان‌های لوکس هتل بویوک کوناک دارای طراحی دکوراسیونی مدرن و چشم‌نواز هستند. کف اتاق‌ها با سنگ مرمر و یا با پارکت‌هایی از جنس چوب پوشیده شده‌اند و اسباب و اثاثیه داخلی اتاق‌ها با نهایت خوش‌سلیقگی در فضای آپارتمان‌های اقامتی هتل بویوک کوناک چیده شده‌اند. گفتنی است تمامی واحدهای این اقامتگاه دارای عایق صوتی هستند و از این رو در طول شب از ورود سر و صداهای مزاحم به داخل اتاق‌ها جلوگیری می‌شود و مهمانان از تجربه خوابی آرام لذت خواهند برد. سوئیت‌های هتل Buyuk Konak دارای تمامی امکانات رفاهی‌ لازم برای یک اقامت بی‌دغدغه هستند. در حقیقت در آپارتمان‌های این هتل تمامی امکانات یک ویلای شخصی لوکس قرار داده شده‌اند تا مهمانان حسی شبیه به حضور در فضایی آشنا مانند خانه خودشان را تجربه کنند. برخی از این امکانات شامل: تلویزیون با صفحه نمایش تخت، چای ساز، کتری برقی، یخچال فریزر، انواع مواد شوینده، سیستم تهویه مطبوع، رخت‌آویز آپارتمانی، پریز برق کنار تختخواب، کمد لباسی، سشوار، لوازم بهداشتی در حمام نظیر حوله و دستمال کاغذی، مبلمان راحتی و اتو است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


با اقامت در هتل بویوک کوناک ازمیر فاصله چندانی با دیدنی‌های جذاب شهر ازمیر نخواهید داشت. فاصله اماکن معروفی نظیر میدان کناک، موزه باستان‌شناسی ازمیر، موزه مردم‌شناسی، مرکز تفریحی آتاتورک، برج ساعت ازمیر و مرکز خرید کوناک پییر ازمیر تا این هتل حدودا یک کیلومتر است. گذشته از همه اینها قرارگیری هتل بویوک کوناک ازمیر در کنار ساحل این امکان را فراهم کرده‌است تا در یک چشم بهم زدن به پیاده‌روی و گشت و گذار در سواحل چشم‌نواز ازمیر مشغول شوید. بعلاوه تراس سوئیت های هتل نیز برای یک دورهمی‌ صمیمانه و صرف نوشیدنی در حین تماشای غروب آفتاب، جای باصفایی است و می‌تواند از اقامت شما در هتل بویوک کوناک ازمیر خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بسازد.

رستوران هتل


از آنجا که هر واحد آپارتمانی در Buyuk Konak Hotel دارای یک آشپزخانه اختصاصی و کاملا مجهز است، مهمانان به راحتی می‌توانند با صرف زمان کوتاهی به طبخ انواع غذاهای محبوب خود بپردازند. در آشپزخانه سوئیت‌های این هتل همه ابزار آلاتی که یک بانوی خانه‌دار برای طبخ غذا به آنها نیاز دارد، به راحتی پیدا می‌شود. از جمله امکاناتی که در آشپزخانه آپارتمان‌های هتل بویوک کوناک می‌توان از آنها استفاده کرد می‌توان به اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه، ماشین ظرف شویی، مایع ظرف‌شویی و انواع ابزارآلات آشپزی اشاره کرد. بعلاوه یک میز ناهارخوری به همراه صندلی مناسب کودکان نیز در آشپزخانه واحدها قرار دارد.

فاصله هتل بویوک کوناک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه ورزشی استودیوم آلسانکاک: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک ازمیر: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی ازمیر: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا ازمیر: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است