search
menu

هتل Capella Otel Eskisehir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Capella Otel Eskisehir
امکانات عمومی هتل کاپلا اسکی شهیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاپلا اسکی شهیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Capella Otel Eskisehir


هتل کاپلا یکی از هتل‌های بسیار معروف و ۴ ستاره در شهر اسکی شهیر ترکیه است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که طرفداران زیادی میان توریست‌ها پیداکرده و سالانه با خرید بلیط هواپیما برای اقامت در این هتل عازم شهر اسکی شهیر می‌شوند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مرکز هالر یوث ۷۰۰ متر فاصله وجود دارد، همچنین موزه تاریخ جمهوری دانشگاه آناتولیان با ۳.۱ کیلومتر فاصله و موزه مردم‌شناسی اسکی شهیر با ۳.۲ کیلومتر فاصله از هتل Capella Otel Eskisehir واقع‌شده‌اند که بازدید از این جاذبه های دیدنی اسکی شهیر به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه کوتاهیا ظفر نیز با ۱۲۰ کیلومتر فاصله به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه در این منطقه به شمار می‌رود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کاپلا اسکی شهیر


با اقامت در این هتل می‌توانید از پارکینگ اختصاصی رایگان بهره‌مند شوید. همچنین اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در لابی می‌توانید برای تبدیل ارز به صرافی سر بزنید و از طریق روم سرویس انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و نوش جان کنید. درصورتی‌که سفرتان به این شهر به خاطر کار و تجارت باشد، با خیال راحت می‌توانید به مرکز بیزینس هتل Capella Otel Eskisehir سرزده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. سایر امکانات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل زیبا ارائه می‌شوند که هر یک از آن‌ها با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. کارکنان در این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که در این باشگاه می‌توانید با مجهزترین دستگاه‌ها همراه با مربی اختصاصی ورزش کنید. علاوه بر آن، در قسمت مربوط به سلامتی نیز می‌توانید از سونا و اسپا بهره‌مند شوید که در این بخش انواع ماساژ ارائه می‌شود، همچنین اتاق بخار نیز در قسمت اسپای این هتل دایر شده است. سایر سرگرمی‌ها در هتل Capella Otel Eskisehir عبارت‌اند از دوچرخه‌سواری که در محوطه شهر اسکی شهیر بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل کاپلا عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل دلوکس، ‏سوئیت اکسکیوتیو با جکوزی و تراس، سوئیت خانواده دلوکس. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به میز کار، کتری برقی، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. اینترنت وای فای نیز در داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. برخی از اتاق‌های هتل Capella Otel Eskisehir دارای پاسیو بوده و روشنایی خوبی دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی این هتل مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است. همچنین برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید. ازآنجایی‌که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است، بنابراین مسافران سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین انواع غذاهای ترکی و پیتزا به‌صورت سلف‌سرویس و منویی در سایر وعده‌ها ارائه می‌شوند.

فاصله هتل کاپلا اسکی شهیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن اجرای میلیون: ۷۰ متر
فاصله تا پارک سینان آلاقاچ: ۲۴۰ متر
فاصله تا پارک تپه باشی: ۲۷۰ متر
فاصله تا پارک کنت: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سازوا: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است