search
menu

هتل Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum
چرا اقامت در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم پیشنهاد می‌شود؟
محیط داخلی هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم
تفریحات هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم
امکانات سلامتی در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم
چند نکته دیگر درباره هتل ددمان پالاندونکن ریزورت
اماکن نزدیک به هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم

درباره هتل Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum


هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم از هتل‌های ۴ ستاره و دوست داشتنی شهر ارزوم است. این هتل که قابلیت‌های مثال زدنی برای جلب رضایت مهمان خود دارد، در محیطی بسیار جذاب، خاص و خاطره انگیز به استقبال شما خواهد آمد. اقامت در Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum چنان وصف ناپذیر است که شما بعد از تجربه حضور در این مکان، آن را به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگی خودتان قلمداد خواهید کرد.

چرا اقامت در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم پیشنهاد می‌شود؟


هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم اقامتگاهی است که شاید نمونه دیگری از آن را به سختی بتوان در کل دنیا پیدا کرد. این هتل که در کنار پیست اسکی واقع شده و فضای منحصر به فردی را برای پذیرایی از مهمانان خودش انتخاب کرده است، با ارائه بهترین امکانات برای انجام ورزش اسکی روی برف، شرایطی باور نکردنی به وجود می‌آورد. از این رو، اقامت در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم می‌تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.

محیط داخلی هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم


در کنار کوه‌های پر از برف و یخ زده، هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم محیطی بسیار گرم و دنج برای پذیرایی از مهمانانش فراهم کرده است. اتاق‌های این هتل که مجهز به بهترین سیستم گرمایشی، مینی بار، تلویزیون ال سی دی و کف فرش پوش هستند، با چشم انداز خاص خود به سمت کوه‌های اطراف، خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را حیرت زده خواهند کرد. جالب است بدانید که پس از چند ساعت اسکی در فضای بیرون، شما می‌توانید به حمام اختصاصی اتاق خود بروید و گرما را دوباره به رگ و خون خودتان هدیه دهید.

تفریحات هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم


به غیر از فراهم آوردن فرصت اسکی، هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم مهیا کردن امکان انجام بازی دارت، شرکت در تورهای پیاده روی، انجام بازی تنیس روی میز و سرگرمی در اتاق بازی، لحظات هیجان انگیز و مفرحی برای شما رقم خواهد زد. ناگفته نماند که شما در ایام مختلفی از سال می‌توانید به اجرای موسیقی زنده در این هتل گوش دهید و لذت ببرید. ضمنا، کلاب مخصوص کودکان نیز در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم دایر بوده و محیطی شادی بخشی برای فرزندان شما پدید آورده است.

امکانات سلامتی در هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم


اگر اهل هیچ یک از تفریحات و فعالیت‌های ذکر شده در بالا نباشید، هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم باز هم پا پس نکشیده و برای رقم زدن سلامتی و شادابی شما تلاش خواهد کرد. سالن ورزشی شیک و مجهز این هتل، دیگر محیطی است که احتمالا بتواند شما را به خود جذب کند. در کنار این سالن، استخر سرپوشیده، سونا و اتاق بخار هتل ددمان پالاندونکن ریزورت حس و حال خاصی به اقامت شما خواهد بخشید. ضمنا، مرکز اسپا در این هتل با سرویس ماساژ توسط افراد مجرب و حرفه‌ای نیز مولفه‌ای نیست که بتوان از آن به سادگی عبور کرد.

چند نکته دیگر درباره هتل ددمان پالاندونکن ریزورت


امکانات و خدمات هتل ددمان پالاندونکن ریزورت به قدری جذاب و متنوع هستند که اشاره به تک تک آنها در یک متن کوتاه میسر نیست. اما در همین فرصت کم بهتر است سری به باغ سرسبز و تراس اقامتگاه بزنیم. سپس رستوران هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم و غذاهای ترکی آن را به یاد بیاوریم و در نهایت به سرویس‌ها و امکاناتی مثل حمل و نقل به فرودگاه، پارکینگ رایگان، سرویس اینترنت بی سیم رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ...، سرویس نگهداری از کودکان، آسانسور، صرافی، سرویس نگهداری از چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ شیک هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم بپردازیم. بدون تردید، استفاده از هر یک از این امکانات و خدمات در زمان لازم می‌تواند کام مسافرت شما را کاملا شیرین کند و خاطرات زیادی در ذهنتان حک کند.

اماکن نزدیک به هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم


فاصله هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم تا کریدور گردشگری زمستانی: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم تا مرکز اسکی پالاندوکن: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم تا پارک شهدای کایاکولیو: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ددمان پالاندونکن ریزورت ارزروم تا پارک مهمت آکیف: ۶٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است