search
menu

هتل Tuntas Beach Hotel Didim

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tuntas Beach Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل تونتاس بیچ دیدیم
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تونتاس بیچ دیدیم از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Tuntas Beach Hotel


هتل تونتاس بیچ دیدیم هتلی ۳ ستاره و باسابقه در جوار ساحل آلتینکوم است که در امتداد دریای اژه واقع شده و خدماتش را به صورت آل اینکلوسیو ارائه می دهد. با توجه به امکانات تفریحی متنوعی که هتل تونتاس یا تونتاش به مهمانانش ارائه می دهد، مهمانان هتل بدون خروج از آن می توانند خاطراتی ماندگار را ضمیمه بلیط هواپیما دیدیم کنند و تمامی وعده های غذایی و نوشیدنی ها را بدون پرداخت هزینه جداگانه در هتل میل کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تونتاس بیچ دیدیم


هتل تونتاس بیچ دیدیم دارای ساحلی اختصاصی است و بیش تر به خاطر موقعیت مکانی، پرسنل حرفه ای و خدمات آل اینکلوسیوش در بین گردشگران محبوب شده است. این هتل پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اینترنت رایگان و استخر کوچکی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد و برای نقل و انتقال سریع مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می دهد و برای بهره مندی از آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. این هتل که از سال ۱۹۹۰ فعالیتش را در عرصه هتلداری آغاز کرده، در کل از هر نظر متوسط است ولی تنوع امکانات تفریحی آن زیاد است و می تواند لحظات مفرحی را به تعطیلات مهمانانش بیافزاید. از طرفی نایت لایف های ساحل آلتینکوم بسیار دیدنی هستند و حضور در آن ها هیجان انگیز خواهد بود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل Tuntas Beach دیدیم به امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، سشوار، حمام اختصاصی، گاوصندوق، تلویزیون های قدیمی و میز مجهز شده اند و همه اتاق ها مشرف به بالکن هستند. دکوراسیون اتاق های هتل بسیار ساده اند و برخی از آن ها نیاز به جایگزینی دارند ولی در کل رسیدگی به امور نظافتی اتاق ها خوب است. در بالکن این اتاق ها می توان هنگام صرف چای به تماشای چشم اندازهای دریای اژه نشست. این هتل در مجموع دارای ۱۳۴ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های استاندارد سینگل، دبل، تریپل، کوادراپل و اتاق های خانواده ارئه می شود و در صورتی که تمایل به رزرو واحدهای ارزان تر و مقرون به صرفه تری باشید، می توانید اتاق های اکونومی آن را انتخاب کنید.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل تونتاس دیدیم می توان لحظات هیجان انگیزی را هنگام تفریح در پارک آبی یا غواصی، اسب سواری، قایق سواری، موج سواری، کارائوکه،‌ ماهیگیری، بدمینتون و دوچرخه سواری سپری کرد. این هتل امکان انجام هر گونه تفریح آبی را برای مهمانان مهیا کرده است. ضمنا هتل دارای اتاق جلسه و سالن کنفرانسی با ظرفیت ۲۵۰ نفر است. برنامه های جنگ و شادی و موسیقی زنده نیز در این هتل اجرا می شوند و محوطه هتل فضای سرسبزی برای قدم زدن و خنک شدن دارد. در این هتل برای دسترسی به اینترنت رایگان باید لابی هتل مراجعه کرد. گفتنی است که استخرهای هتل فقط در ماه های گرم سال قابل استفاده هستند.

رستوران هتل


رستوران آپولو هتل Tuntas Beach Hotel در کنار ساحل و در فضای سرپوشیده و روباز از مهمانان پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای چینی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، ترکی و غذاهای گریل شده به سبک سلف سرویس سرو می شوند و مهمانان می توانند در تمامی وعده ها هر اندازه که غذا و نوشیدنی بخواهند میل کنند. کافه هتل نیز در پشت بام دایر است و چشم اندازهای زیبایی از دریا از آنجا پیداست. گفتنی است که امکانات هتل تونتاس برای افراد توان جو نیز بهینه شده اند و هر مهمانی با هر سن و سالی می تواند تعطیلاتی به یادماندنی در این هتل داشته باشد.

فاصله هتل تونتاس بیچ دیدیم از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ساحل آلتینکوم: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان دلفین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل جنت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بدروم: ۳۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است