search
menu

هتل Maxeria Blue Didyma Didim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maxeria Blue Didyma Didim
امکانات هتل مکثریا بلو دیدیما
خدمات هتل مکثریا بلو دیدیما
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مکثریا بلو دیدیما

درباره هتل Maxeria Blue Didyma Didim


هتل مکثریا بلو دیدیما یکی از هتل‌های فوق العاده زیبا در شهر دیدیم کشور ترکیه است که برای تجربه سفری بی‌نظیر یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. شهر دیدیم یک شهر ساحلی کوچک در کشور ترکیه است که با سواحل نقره فام دریای اژه، زیبایی‌های طبیعی وصف ناپذیر و آثار تاریخی و باستانی فراوانی که دارد توانسته به یکی از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری کشور ترکیه تبدیل شود. شهر باستانی دیدیما، دریاچه بافا، معبد آپولو، شهر باستانی پریه نه و… از معروف‌ترین نقاط گردشگری این شهر هستند که در بین مسافران محبوبیت فراوانی دارند. هتل Maxeria Blue Didyma در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته و با امکانات و خدمات بسیار گسترده‌ای که دارد سفری فراموش نشدنی را برای مسافران رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای دیدیم در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات بسیار خوشی را در طول سفر تجربه کنید.

امکانات هتل مکثریا بلو دیدیما


امکاناتی که در هتل مکثریا بلو دیدیما به مهمانان ارائه می‌شوند فوق العاده گسترده و متنوع هستند و بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. هتل دارای دو استخر روباز بزرگ و یک استخر سرپوشیده است که تمامی آن‌ها به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارند. در اطراف استخرهای روباز صندلی‌های آفتابگیر ساحلی برای استراحت مهمانان در نظر گرفته شده و یکی از این استخرها دارای چند سرسره آبی نیز است. حمام ترکی، امکانات آبگرم و مرکز تناسب اندام هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند برای گذرندان اوقات فراغت و آرامش بیشتر از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی به مهمانان ارائه می‌دهد و تجربه طعم شگفت‌انگیز غذاهای این رستوران، بدون شک برای مهمانان لذت بخش خواهد بود. برای سرگرمی مهمانان نیز امکانات متعددی در هتل Maxeria Blue Didyma در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به سالن برگزاری کنفرانس، مرکز تجاری، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، تراس، باغ، امکانات باربیکیو، ساحل خصوصی، مبلمان در فضای باز، کتابخانه و… اشاره کرد.

خدمات هتل مکثریا بلو دیدیما


علاوه بر امکانات فوق العاده‌ای که در هتل مکثریا بلو دیدیما قرار دارند این هتل خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل هتل بسیار مهمانواز و خوش برخورد هستند و با چندین زبان از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز است که انواع خدمات ماساژ را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای آرامش بیشتر در زمان اقامت از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند. خدمات آرایشی و زیبایی متعددی نیز در هتل Maxeria Blue Didyma به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات مانیکور، پدیکور، درمان‌های بدن، اسکراب، درمان‌های صورت، خدمات آرایشی و… اشاره کرد. هتل دارای انواع امکانات ویژه معلولین است و افرادی که دچار معلولیت هستند هیچ مشکلی برای اقامت در این هتل نخواهد داشت. از دیگر خدمات هتل مکثریا می‌توان به کرایه خودور، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، اجرای موسیقی زنده، اجرای نمایش، تبدیل ارز، مغازه هدیه فروشی، خدمات نگهداری از کودکان، سرگرمی‌های شبانه، صندوق امانات، بوفه کودک پسند، خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خانه داری و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل Maxeria Blue Didyma دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و از همین جهت می‌تواند هر سیلقه‌ای را راضی کند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق سه تخته، اتاق استاندارد با منظره دریا، سوئیت برتر جونیور، اتاق خانوادگی با نمای جانبی دریا و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل مکثریا بلو دیدیما مجهز به امکانات متعددی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار، میز تحریر، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مکثریا بلو دیدیما


فاصله تا ساحل کاملیکوی: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل آلتینکوم: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان دلفین ها: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد سراپیس: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله تا میلتوس: ۱۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است