search
menu

هتل LONG BEACH CLUB NATURE DIDIM

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LONG BEACH CLUB NATURE DIDIM
امکانات عمومی هتل لانگ بیچ کلاب نیچر دیدیم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لانگ بیچ کلاب نیچر دیدیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل LONG BEACH CLUB NATURE DIDIM


هتل لانگ بیچ کلاب نیچر در منطقه ساحلی آکبوک دیدم ترکیه واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود، زیرا امکانات و خدمات ارائه‌شده برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب بوده و لحظات و اوقات خوشی در انتظار مسافران است. همه‌ساله مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامت هتل LONG BEACH CLUB NATURE Didim را انتخاب می‌کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه میلاس بدروم است که حدوداً ۲۶ کیلومتر فاصله دارد و سرویس شاتل فرودگاهی برای دسترسی به این فرودگاه با پرداخت هزینه مجزا فراهم گشته است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی و نمای ساحلی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لانگ بیچ کلاب نیچر دیدیم


در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی نیز دارای هزینه جداگانه هستند که در لابی این هتل انجام می‌گیرند. یکی از نکات قابل‌توجه در این هتل عدم دسترسی به اینترنت و نبود پارکینگ است، اما وجود امکانات تفریحی بسیار عالی سبب جذب مسافران زیادی می‌شود تا حدی که نبود اینترنت در این هتل احساس نمی‌شود و برای مدتی هم به‌دوراز تکنولوژی می‌توانید از لحظاتتان لذت ببرید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه میهمانان می‌توانند با مراجعه به صرافی موجود در لابی هتل LONG BEACH CLUB NATURE DIDIM تبدیل ارز کنند. درصورتی‌که تمایل به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر و اطراف شهر داشته باشید، با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به پارک آبی و استخر روباز اشاره کرد. استخر موجود در این هتل به‌صورت فصلی دایر بوده و استفاده از آن برای همه مسافران رایگان است. ازجمله خدمات ارائه‌شده در مرکز اسپای این هتل می‌توان به انواع ماساژها اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار روزانه و خستگی می‌توانید با این ماساژها به آرامش برسید. خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو نیز در این هتل انجام می‌گیرند و در پارک آبی می‌توانید با انواع سرسره‌ها سرگرم شوید. همچنین حمام‌ترکی موردتوجه توریست‌ها و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد یا اینکه در سالن بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا ورزش می‌کنند. برای کودکان نیز کلاب بازی فراهم گشته است. سونا و اتاق بخار جزو امکانات مربوط به‌سلامتی و اسپا در این هتل هستند که در به آرامش رسیدن مسافران نقش زیادی دارند و در طول اقامت می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه از این امکانات بهره‌مند شوند.
همچنین برای دوستداران بیلیارد نیز در هتل LONG BEACH CLUB NATURE DIDIM فضای بازی فراهم گشته است. ایروبیک، موسیقی و اجراهای زنده، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، ورزش‌های آبی با هزینه مجزا، کلوپ‌های شبانه از امکانات دیگر هتل لانگ بیچ کلاب نیچر به شمار می‌روند. برای کودکان نیز محل بازی سرپوشیده و روباز فراهم گردیده است، همچنین امکان نگهداری از کودکان خردسال نیز در این هتل وجود دارد تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، اتاق خانواده استاندارد، اتاق خانواده سوپرییر و سوئیت خانواده. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، کمد لباس و حمام اختصاصی. امکانات دیگر در اتاق‌های این هتل مینی بار، کمد لباس، بالکن و گاوصندوق هستند. خدماتی نظیر روم سرویس برای تمامی اتاق‌ها در طی شبانه‌روز ارائه می‌شود.

رستوران هتل


صبحانه به‌صورت سرویس همه‌روزه در این هتل ارائه می‌شود و در بار کنار استخر نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک خوشمزه سفارش دهید.

فاصله هتل لانگ بیچ کلاب نیچر دیدیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکبوک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد آپولو: ۲۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل آلتینکوم: ۲۴.۵ کیلومتر
فاصله تا نقش مدوسا: ۲۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است