search
menu

هتل Letoon Hotel Didim

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Letoon Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لتون دیدیم
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لتون از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Letoon Hotel Istanbul


هتل لتون از هتل های ۳ ستاره شهر دیدیم است که در جوار ساحل آلتینکوم و دریای اژه واقع شده است. این منطقه ساحلی هتل های متنوعی را در خود جای داده به خاطر نایت لایف های سرگرم کننده و تفریحات آبی مقصد مناسبی برای تعطیلات مهمانان و خریداران بلیط هواپیما دیدیم به شمار می رود. این هتل کمتر از صد متر با ساحل فاصله دارد و خود دارای ۲ استخر روباز بزرگ و استخر کودکان در محوطه است. ضمنا هتل لتون یا لیتون هتل اند اسپا ساحلی اختصاصی دارد که می توان به آفتابگیری یا شنا در آن قسمت از ساحل رفت.

امکانات و خدمات عمومی هتل لتون دیدیم


بیش از یک دهه از افتتاح هتل لتون دیدیم می گذرد و این هتل بیش تر به خاطر موقعیت مکانی اش از سمت گردشگران رزرو می شود. هتل لیتون به واقع هتلی میان رده با نرخ اقامتی مناسب است ولی برخی خدماتش از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. مثلا کیفیت غذاهای این هتل چنگی به دل نمی زند و اگر با صرف غذا در بیرون از هتل مشکلی نداشته باشید می توانید تعطیلات خوبی را در این هتل بگذارنید. هتل دارای پارکینگی رایگان است و در همه نقاط ساختمان به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. این هتل برای حمل و نقل راحت مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می کند و خانواده ها می توانند در اتاق های خانواده این هتل اقامت کنند. گفتنی است که استخر هتل Letoon دارای ۲ سرسره پیچی است و می توان لحظات مفرحی را در آن جا سپری کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل لیتون در مجموع دارای ۷۶ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های استاندارد ۲ و ۳ نفره و همچنین اتاق های خانواده ارائه می شوند. این اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و از نورگیری خوبی برخوردارند و همه آن ها مشرف به بالکنی بزرگ هستند که می توان آنجا به تماشای دریای اژه نشست و چای یا قهوه ای میل کرد. اتاق ها به شکل ساده ای دکور شده اند و امکاناتی نظیر میز، تلویزیون، چای ساز، تهویه مطبوع و یخچال در آن ها گنجانده شده است. رسیدگی به امور نظافتی این اتاق ها نسبتا خوب است ولی برخی از امکانات آن نیاز به جایگزینی دارند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در Letoon Hotel Didim امکان تفریحاتی همچون غواصی، تنیس، کارائوکه و دارت را خواهید داشت و پارک آبی این هتل لحظات هیجان انگیزی را برای شما خلق خواهد کرد. عصرها در هتل لتون برنامه های سرگرم کننده ای اجرا می شوند و مهمانان می توانند خستگیشان را در حمام عمومی، حمام ترکی و سالن اسپای هتل از تن بیرون رانند. در این سالن سونا و خدمات ماساژ نیز ارائه می شود. ضمنا امکانات هتل لتون برای استفاده افراد توانجو نیز بهینه شده اند و سالن زیبایی و پیرایش نیز در این هتل به مهمانان خدمات رسانی می کند.

رستوران هتل


رستوران هتل لتون که در مجاورت استخر آن دایر است، در فضای سرپوشیده و روباز از مهمانان پذیرایی می کند. این رستوران در بوفه خود انواع غذاهای دریایی، مدیترانه ای، ترکی، بین المللی و غذاهای فست فود را دارد و در تمامی وعده ها به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می کند. مهمانان می توانند برای صرف نوشیدنی ها و آب میوه ها به «ویتامین بار» هتل سر بزنند و برای تنوع بیش تر بهتر است بعضی از وعده ها را در رستوران های بیرون از هتل میل کنند.

فاصله هتل لتون از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ساحل آلتینکوم: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان دلفین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل جنت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مارینای دیدیم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دیدیم: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است