search
menu

هتل Garden Of Sun Didim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Garden Of Sun Didim
امکانات رفاهی هتل گاردن آو سان
رستوران های هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل گاردن آو سان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گاردن آو سان

درباره هتل Garden Of Sun Didim


هتل گاردن آو سان اقامتگاهی است لوکس و همه فن حریف واقع در شهر خوش آب و هوای دیدیم ترکیه که با داشتن گستره وسیعی از امکانات رفاهی، تجربه اقامت در کشور دیدنی ترکیه را به سطح جدیدی ارتقا داده است. این هتل ۵ ستاره برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ترکیه، از ۲۴۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز در طرح های اقامتی مختلف بهره جسته و با تکیه بر امکانات رفاهی بی شمار و کارکنان مجرب خود توانسته است اقامتی دل انگیز و بیادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل گاردن آو سان


اگر در پی اقامتگاهی با امکانات رفاهی فراوان در شهر دیدیم ترکیه هستید، بعید است مکانی در حد و اندازه هتل Garden Of Sun Hotel در شهر دیدیم ترکیه بیابید. این اقامتگاه که عنوان هتل ۵ ستاره را یدک می کشد، از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار گشته و قادر است میهمانان خود را از هر نیازی بی نیاز سازد. از استخر سرپوشیده و روباز گرفته تا پارکینگ، رستوران و زمین بازی تنیس، هرآنچه برای آسایش و رفاه کامل در طول اقامت در کشور ترکیه بدان نیاز دارید، در این هتل خواهید یافت. اتاق ملاقات، سالن برگزاری اجلاس، آسانسور، محوطه بازی کودکان، اسپا، سونا، کافی شاپ، اسنک بار، کادوسرا، سالن آرایش و زیبایی، اتاق چمدان و غیره، همگی در محوطه هتل گاردن آو سان گنجانده شده تا هیچ نیازی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. لازم است بدانید که کتابخانه مناسبی نیز برای اهالی کتاب در این هتل تعبیه شده تا این افراد نیز قادر باشند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

رستوران های هتل


به منظور رفاه کامل میهمانان و احترام به ذائقه و سلیقه غذایی آن ها، تعداد سه رستوران در هتل گاردن آو سان تعبیه شده تا حتی سخت گیرترین و مشکل پسندترین افراد نیز قادر باشند غذایی متناسب با رژیم غذایی و ذائقه خود در این مکان بیابند. گفتنی است که هر یک از رستوران های هتل با دکوراسیونی متفاوت و جذاب طراحی شده و به زیبایی و به شکلی هنرمندانه با بکارگیری از رنگ هایی دلنشین چیدمان شده اند. اما چیزی که رستوران های این هتل را متفاوت ساخته و موجب شده است که به دلیلی برای اقامت در این هتل مبدل گردند، منوی بلند بالایی از غذاهای لذیذ و رنگارنگ رستوران های آن است. به لطف وجود سرآشپزانی ماهر و کارکنانی متعهد به اصول بهداشتی، تمامی غذاهای رستوران با مواد اولیه تازه و باکیفیت و در محیطی استریل آماده و طبخ و در فضایی پاکیزه و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به میهمانان ارائه می گردند.

خدمات هتل


هتل گاردن آو سان در زمینه خدمات نیز عملکردی درخشان از خود برجای گذاشته است، چراکه با محدوده وسیعی از خدمات رفاهی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، خدمات مجالس نامزدی، ماساژ بدن، باربری، اجاره تاکسی سرویس و تهیه بلیط هواپیما خارجی توانسته رضایت حداکثری میهمانان خود را جلب سازد و نمره قبولی را در این زمینه از آن ها دریافت کند.

واحدهای اقامتی هتل گاردن آو سان


۲۴۰ باب واحد اقامتی مدرن و شیک در هتل گاردن آو سان گنجانده شده تا طیف وسیعی از گزینه های اقامتی در اختیار میهمانان هتل قرار گیرد. هر کدام از واحدهای اقامتی هتل به شکلی جذاب با کلیه تجهیزات اقامتی از قبیل: تلویزیون، کمد لباس، تخت خواب، مبلمان، آباژور و غیره چیدمان گشته و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گردیده است. بنابراین در زمینه فراهم بودن تجهیزات رفاهی نیز هیچ نگرانی برای اقامت در این هتل وجود نخواهد داشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گاردن آو سان


فاصله هتل تا لونا پارک دیدیم: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی دیدیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آرامش دیدیم (پیس پارک): ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل آلتینکوم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بنای آپولو: ۵.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است