search
menu

هتل Club Tarhan Beach Didim

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Tarhan Beach Didim
امکانات هتل کلوب تارهان بیچ
خدمات هتل کلوب تارهان بیچ
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کلوب تارهان بیچ دیدیم

درباره هتل Club Tarhan Beach Didim


هتل کلوب تارهان بیچ یک هتل ۴ ستاره است که در شهر دیدیم قرار گرفته و با امکانات و خدمات گسترده‌ای که دارد به خوبی از مهمانان این شهر استقبال می‌کند. دیدیم یکی از شهرهای توریست‌پذیر کشور ترکیه است که طبیعت بی‌نظیر آن همواره مورد توجه دوستداران سفر و گردش قرار می‌گیرد. این شهر نقاط دیدنی طبیعی و تاریخی فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به معبد آپولو، ساحل آلتینکوم، دریاچه بافا، شهر باستانی دیدیما و… اشاره کرد. هتل Club Tarhan Beach در نزدیکی ساحل واقع شده و علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی متعددی که به مهمانان ارائه می‌کند، این امکان را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند در کنار سواحل زیبای دریای اژه قدم بزنند و از تفریحات دریایی لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر دیدیم، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل کلوب تارهان بیچ


امکاناتی متعددی در هتل کلوب تارهان بیچ به مهمانان ارائه می‌شوند که سبب شده‌اند این هتل مورد توجه مسافران قرار بگیرد و به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر دیدیم تبدیل گردد. هتل دارای استخر سرپوشیده و سرباز است که مهمانان می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. صندلی‌های آفتابگیر ساحلی که در اطراف استخر قرار دارند بهترین محل را برای استراحت و آرامش مهمانان فراهم می‌کنند. مرکز آبگرم و سونا نیز از جمله امکاناتی هستند که اقامت در هتل را برای مسافران لذت بخش‌تر می‌کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی، دریایی و بین المللی را به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. تفریحات آبی و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز مختلفی در این هتل قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قایق رانی، اسکی روی آب، زمین تنیس، بسکتبال، مینی گلف، ایروبیک، والیبال، دارت و… اشاره کرد. مرکز تناسب اندام، پارکینگ، فروشگاه، باغ، اتاق کنفرانس و… نیز از دیگر امکانات هتل Club Tarhan Beach هستند.

خدمات هتل کلوب تارهان بیچ


خدمات گسترده‌ای در هتل کلوب تارهان بیچ به مهمانان ارائه می‌شوند که در کنار امکانات و موقعیت خوبی که این هتل دارد مکانی زیبا و آرامش بخش را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند. مرکز اسپا در این هتل انواع خدمات ماساژ را به مهمانان ارائه می‌دهد که در رفع خستگی مسافران تاثیر فراوانی دارد. پرسنل هتل بسیار مهمانواز هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به مسافران فروگذاری نمی‌کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و با چندین زبان از جمله زبان انگلیسی از مهمانان استقبال می‌کند. در این هتل سرگرمی‌های مختلفی از جمله اجرای نمایش و موسیقی زنده برای مسافران در نظر گرفته شده که سبب شده‌اند مهمانان از اقامت در هتل راضی باشند و لحظات خوشی را در طول سفر تجربه کنند. امکانات و خدمات پزشکی نیز در این هتل وجود دارند که در صورت بروز هرگونه مشکل ناگهانی برای مهمانان، به سرعت به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند. از دیگر خدمات هتل Club Tarhan Beach می‌توان به فروشگاه و خدمات تجاری، خشکشویی، اینترنت رایگان، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات نگهداری از کودکان، تبدیل ارز، کرایه خودرو، آرایشگاه و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل Club Tarhan Beach دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که به دلیل فضای زیبا و دکوراسیون لوکس و مدرنی که دارند اقامتی آرامش بخش و تکرار نشدنی را برای مهمانان رقم خواهند زد. اتاق‌های استاندارد دونفره در این هتل دارای یک تخت اضافی برای بزرگسالان یا دوتخت اضافی برای کودکان هستند و اقامت فرزندان زیر ۳ سال نیز در این واحدهای اقامتی رایگان است.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی هتل کلوب تارهان بیچ وجود دارند که تمامی شرایط لازم برای یک سفر ایده آل را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات این واحدها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام و دوش به همراه سشوار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، بالکن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کلوب تارهان بیچ دیدیم


فاصله تا پارک ملی بینی خرگوش: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد آپولو: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دیدیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی دیدما: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان دلفین ها: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است