search
menu

هتل Titanic Deluxe Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Titanic Deluxe Bodrum
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک هتل تایتانیک دلوکس بدروم

درباره هتل Titanic Deluxe Bodrum


هتل تایتانیک دلوکس بدروم یک اقامتگاه ساحلی با مرکز اسپا و ساحل خصوصی می‌باشد که توانسته رضایت بیشتر میهمانان خود را بدست آورد. ساحل خصوصی این اقامتگاه نه تنها امکان تفریحات ساحلی بلکه انجام تفریحات دریایی را نیز ممکن می‌سازد. کارکنان حرفه‌ای هتل Titanic Deluxe Bodrum در هر روز و هر زمانی، با رویی خوش پاسخگوی سوالات میهمانان بوده و در پی رفع مشکلات و نیازهای آنان هستند. آشنا بودن این کارکنان به زبان‌ها ترکیه‌ای، انگلیسی، روسی و آلمانی باعث شده تا میهمانان به راحتی با کارکنان ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها کمک بگیرند.

امکانات رفاهی هتل


هتل تایتانیک دلوکس بدروم علاوه بر تراس آفتابکیر و امکانات باربیکیو، استخر روباز بسیار زیبایی نیز دارد که هر شناگری را وسوسه می‌کند تا در این استخر زیبا شنا کند. میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر کرده‌اند بدون نگرانی از جای پارک و هزینه‌های آن، ماشین خود را در پارکینگ هتل به صورت رایگان پارک خواهند کرد. به غیر از این هتل، هتل هالیدی ویلا بودروم هم جزو گزینه‌های محبوب از دید گردشگرانی است که به بدروم سفر کرده اند.
اما میهمانانی که ماشین شخصی ندارند ولی تمایل به گشت و گذار با ماشین شخصی دارند، می‌توانند از پذیرش بیست و چهار ساعته هتل تایتانیک دلوکس بدروم کمک گرفته تا از خدمات کرایه ماشین هتل استفاده کنند. این اقامتگاه ۵ ستاره زیبا دارای ۵ رستوران با منوی متنوعی از غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و بین المللی نیز می‌باشد.
نکته دیگری که در مورد هتل تایتانیک دلوکس بدروم باید گفته شود، امکانات بازی و ورزش‌ای است که ایجاد کرده است. این اقامتگاه ساحلی علاوه بر ورزش‌های دریایی مانند غواصی، زمین‌های بازی و تفریح دیگری مانند تنیس نیز دارد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های تایتانیک دلوکس با دو رنگ سفید و آبی تزیین شده‌اند تا علاوه بر زیبایی، میهمانان نزدیکی بیشتری را به طبیعت حس کرده و در نتیجه آرامش بیشتری داشته باشند.تمامی اتاق‌ها به تلویزیونی صفحه تخت، کتری برقی و حمام خصوصی مجهز شده‌اند و حتی برای آسایش بیشتر میهمانان لوازم بهداشتی در این اتاق‌ها قرار گرفته است.

اماکن نزدیک هتل تایتانیک دلوکس بدروم


فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا برج فرانسوی: ‏۱۶ کیلومتر
فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا مقبره هالیکارناسوس: ‏۱۶ کیلومتر
فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا سالن آمفی تئاتر: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا قلعه بدروم: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا موزه باستان شناسی بدروم: ۱۸ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است