search
menu

هتل Be Premium Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Be Premium Bodrum
امکانات عمومی هتل بی پرمیوم بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی پرمیوم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Be Premium Bodrum


هتل بی پرمیوم بدروم یکی از هتل های ۵ ستاره در شهر بدروم ترکیه است که در منطقه خلیج توربا قرار دارد و دارای ساحلی خصوصی است. این هتل تا مرکز شهر بدروم حدودا ۱۰ کیلومتر و تا فرودگاه میلاس بدروم نیز تقریبا ۲۵ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید که شامل هزینه جداگانه است. این هتل با نام بی پریمیوم بدروم نیز در میان گردشگران شهرت دارد، بنابراین مطمئن باشید با انتخاب هتل Be Premium Bodrum اقامتی به یاد ماندنی در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل بی پرمیوم بدروم


از امکانات مشهور هتل بی پرمیوم بدروم می توان به استخر شنا، ساحل، اتاق های خانواده و بار اشاره کرد. براساس قوانین هتل بی پریمیوم اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است و برای مسافرانی که ماشین شخصی دارند، محلی به عنوان پارکینگ در هتل Be Premium Bodrum در اختیارشان قرار داده می شود. اگر جزو مسافرانی هستید که به قصد سفرکاری عازم بدروم شده اید، با خیال راحت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در این هتل برگزار کنید. اگر به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، این خدمات با پرداخت هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. در لابی هتل نیز خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط، تبدیل ارز و پذیرش به صورت ۲۴ ساعته وجود دارند. در صورتی که علاقه مند به گشت و گذار با ماشین باشید، در هتل بی پریمیوم بدروم ماشین در اختیارتان قرار داده می شود. پرسنل هتل Be Premium Bodrum به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. لازم به ذکر است برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


هتل زیبا بی پرمیوم بدروم دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده است. در کنار استخر روباز این مجموعه نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است، همچنین استخرهای این مجموعه در تمامی طول سال دایر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. همچنین ساحل اختصاصی هتل بدروم بای پارامونت اند اند ریزورت مورد توجه اکثر گردشگران قرار می گیرد و برای بهره مندی از آن اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده و راهی بدروم می شوند. مرکز اسپای این هتل نیز شامل امکاناتی نظیر ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی هستند که همگی در اختیار میهمانان قرار داده می شود. از امکانات تفریحی دیگر هتل Be Premium Bodrum می توان به ایروبیک، سرگرمی های عصرانه، موج سواری، قایق سواری، تنیس روی میز و کلوب های شبانه اشاره کرد. همچنین برای کودکان باشگاه بازی دایر گردیده است تا در طول روز سرگرم باشند. در فضای بیرونی این هتل مبلمان و فضای نشیمن و امکانات مربوط به باربیکیو نیز در محوطه این هتل دایر گردیده است، همچنین باغ زیبایی اطراف هتل را فرا گرفته است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بی پرمیوم بدروم بسیار لوکس بوده و دکوراسیون زیبایی دارند. همه اتاق ها به طور روزانه و مرتب نظافت می شوند. انواع اتاق های موجود در این هتل به صورت ویلایی و سوئيت بوده و نوع اتاق ها نیز پریمیوم، دولوکس و گرند هستند. از بالکن اتاق های این هتل می توانید محوطه بسیار زیبا و دریا را تماشا کنید. بهتر است بدانید که همه اتاق ها در این هتل دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، یخچال و مینی بار و گاوصندوق هستند. حتی در برخی از اتاق های هتل Be Premium Bodrum آیپد نیز قرار داده شده است. در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل


چندین رستوران نیز در هتل بی پرمیوم بدروم وجود دارد و انواع غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی، ایتالیایی با بهترین طعم ارائه می دهند. در کنار استخر نیز بار وجود دارد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شوند.

فاصله هتل بی پرمیوم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر قدیمی بدروم: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر زکی مورن بودروم: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا موزه میلاس بودروم: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بدروم: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه سنت پیتر بدروم: ۱۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است