search
menu

هتل Sun point Family Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل سان پوینت فامیلی بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان پوینت فامیلی بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum


هتل سان پوینت فامیلی در شهر بدروم ترکیه واقع شده است. این هتل تا ساحل گامبت ۶۰۰ متر فاصله دارد و همین امر سبب گشته تا مورد توجه توریست های زیادی از سراسر دنیا قرار بگیرد. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است و تا مراکز خرید و جاذبه های دیدنی مانند قلعه بدورم فاصله نزدیکی دارد و با اقامت در این هتل به خیلی از جاهای دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت. نزدیک ترین فرودگاه به هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum نیز فرودگاه میلاس بودروم است که حدودا ۳۴ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاه با هزینه مجزا قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل سان پوینت فامیلی بدروم


از امکانات معروف این هتل زیبا می توان به رستوران، پارکینگ رایگان، استخر روباز فصلی و بار اشاره کرد. در قسمت پذیرش پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و تمامی کارکنان به صورت ۲۴ ساعته در حال کمک و ارائه خدمات به مسافران هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. از دیگر خدمات رایج این هتل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است که در اختیار میهمانان قرار داده می شود. در لابی هتل سان پوینت فامیلی بدروم امکاناتی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته دایر هستند. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می گیرند. در صورتی که به قصد سفرکاری عازم این شهر می شوید، امکاناتی نظیر کپی و فکس و محلی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها در هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum دایر کرده اند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنید و برای خود و خانواده تان اقامتی رویایی و بی نظیر فراهم کنید. همچنین برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است تا مزاحم مسافران دیگر نشوند.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز این هتل به صورت فصلی دایر است و ساعت فعالیت استخر نیز از ۹ صبح تا ۶ عصر است. توجه داشته باشید که استخر موجود در هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در کنار استخر صندلی و چتر آفتاب گیری قرار داده شده است. برای کودکان نیز شبکه های مخصوص کارتون وجود دارد تا ساعت ها سرگرم شوند، همچنین زمین بازی روبازی برای کودکان با انواع وسیله های بازی فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل سان پوینت فامیلی بدورم ۵۴ اتاق وجود دارد و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين، اتاق ترپیل و اتاق خانواده. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا، باغ، استخر و شهر دارند و همگی دارای دکوارسیونی شیک و وسایل مدرنی هستند که به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. اتاق های هتل سان پوینت فامیلی دارای فضای نشیمن همراه با تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، اتاق های ضدصدا، امکانات اتوکشی، کاناپه، میزکار هستند. حمام اختصاصی در داخل اتاق های هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum نیز شامل امکاناتی مانند دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند. تراس های آفتاب گیری در اتاق های این هتل وجود دارد که برای خیلی از مسافران خوشایند است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت بوفه ای همه روزه به همه میهمانان ارائه می شود. برای وعده های دیگر نیز می توانید به صورت منویی یا سلف سرویس غذا سفارش دهید، مطمئن باشید از طعم غذاهای رستوران این هتل سیر نخواهید شد. در بار کنار استخر نیز می توانید انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه را تهیه کنید.

فاصله هتل سان پوینت فامیلی بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی بودروم: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری ذکی مورن: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است