search
menu

هتل Serhan Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Serhan Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل سرهان
اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سرهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Serhan Hotel Bodrum


هتل سرهان یکی از گزینه های مناسب برای گذراندن تعطیلات در جوار دریای اژه است. سرهان یک هتل ۳ ستاره است که در شهر بدروم ترکیه قرار دارد. این شهر ترکیه به دلیل جا‌ذبه های باستانی و تاریخی بدروم یکی از مقاصد محبوب گردشگری به شمار می‌رود. این هتل در نزدیکی ساحل بیتز قرار دارد و با اقامت در هتل سرهان به راحتی می‌توانید به ساحل بیتز رفت و آمد کنید. امکانات رفاهی مناسبی در این هتل ۳ طبقه برای مهمانان تدارک دیده شده است.
هتل سرهان به دلیل فراهم کردن امکانات مورد نیاز کودکان از گزینه های مناسب برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود. ناگفته نماند این هتل با توجه به امکاناتی که دارد از هتل های مقرون به صرفه به شمار می‌رود؛ پس اگر دوست دارید در هزینه های سفرتان صرفه‌جویی کنید در رزرو این هتل تردید نکنید. چنانچه قصد سفر به بدروم دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل سرهان


به منظور رفاه حال مهمانان عزیز امکانات متنوعی برای آنان فراهم شده است. از امکانات اصلی هتل سرهان می‌توان به اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، صرافی و استخر اشاره کرد. همچنین امکانات دیگری نظیر دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت، آسانسور، تهویه مطبوع و امکانات ویژه معلولین به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات تور، بلیط، لاندری و خشک شویی هتل Serhan Hotel Bodrum استفاده کنید.
سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع است و برای آسایش مهمانان محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. اقامت در هتل سرهان با یک خوشامدگویی گرم از طرف پرسنل آغاز می‌شود. کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای و مجرب هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. به دو زبان انگلیسی و ترکی در این هتل صحبت می‌شود. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل سرهان دارای ۶۷ اتاق استاندارد دوبل است. اتاق ها دارای طراحی داخلی مدرن و زیبایی هستند. فضای اتاق ها برای اقامت های طولانی مدت کاملا مناسب است. تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و فضای مناسبی جهت استراحت و تماشای مناظر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس، مبلمان، میز، صندلی، تخت های ضد حساسیت، تلفن، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


جذابیت این هتل به همسایگی با سواحل بودروم ختم نمی‌شود و دارای امکانات تفریحی دیگری هست. یکی از جذابیت های این هتل 3 ستاره، استخر روباز با تمامی امکانات جانبی است. این استخر فصلی است. لازم به ذکر است یک استخر مناسب کودکان هم در هتل قرار دارد. با اقامت در هتل سرهان می‌توانید از خدمات اسپا بهره‌مند شوید. بیلیارد از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید امتحانش کنید. برای سرگرمی بیشتر فعالیت هایی نظیر پارسل، اسکوتر، غواصی و اسکی روی آب در نزدیکی هتل برای مهمانان ترتیب داده می‌شود. باغ و محوطه زیبای هتل مناسب برای قدم زدن و صحبت با دوستان است.

رستوران هتل


صبحانه در هتل سرهان رایگان است و به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. یک رستوران باکیفیت داخل هتل قرار دارد که غذاهای انگلیسی، ترکی و هلندی در آن سرو می‌شود. رستوران چشم انداز خوبی به سمت باغ و استخر دارد. ناگفته نماند رستوران های مشهوری در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید غذایشان را امتحان کنید. کافه هتل سرهان مکان دنجی برای گفتگو با همسفران است و انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم در آن پیدا می‌شود.

فاصله هتل سرهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گومبت: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه دگیرمن: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بارداکچی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیاز: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است