search
menu

هتل Samara Hotel Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Samara Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل سامارا بدروم
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سامارا بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Samara Hotel Bodrum


هتل سامارا از هتل‌های پنج ستاره در شهر بدروم است. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی بوده و لحظات خوشی برای مسافران رقم می‌زند. هتل سامارا موقعیت خوبی داشته و دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری از این هتل آسان است. هتل سامارا در منطقه توربا واقع‌شده و با ۱۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر بدروم دسترسی خواهید داشت که در داخل شهر می‌توانید از جاهای دیدنی مانند قلعه بدروم، موزه‌های بدروم، پارک‌های آب بدروم بازدید کنید. فرودگاه میلاس در فاصله ۲۴ دقیقه‌ای از هتل Samara Hotel Bodrum واقع‌شده است و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می‌توانید خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به چهار استخر شنا، ساحل شنا، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سامارا بدروم


در هتل سامارا پارکینگ رایگان دایر شده و مسافران بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانند از این پارکینگ بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. در بخش لابی هتل می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. برای بهره‌مندی از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی یا سالن همایش برای برگزاری کنفرانس می‌توانید به بخش بیزینس سر بزنید. با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر بدروم بازدید کنید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در هتل Samara Hotel Bodrum آسانسور تعبیه‌شده و انواع خدمات رفاهی مناسب نیز برایشان در نظر گرفته‌شده است. پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل سامارا دارای استخر سرپوشیده و روباز بوده و برای کودکان نیز استخر دایر شده است. استخر اول سرپوشیده است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. ساعت کاری این استخر از ۹ صبح تا ۸ شب است. استخر دوم روباز بوده و مخصوص بزرگسالان است. این استخر نیز از ۷ صبح تا ۸ شب دایر است. استخر سوم برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و به صورت روباز از ۷ صبح تا ۸ شب فعالیت دارد. در نهایت، استخر چهارم برای کودکان در نظر گرفته‌شده و از ۸ صبح تا ۸ شب دایر است. مرکز سلامتی و اسپا نیز دایر بوده و انواع خدمات مربوط به سلامتی مانند سونا، حمام اختصاصی، باشگاه بدنسازی در این مرکز ارائه می‌شود. همچنین انواع ماساژ نیز در این بخش دایر بوده و به مسافران آرامش می‌دهد. خدمات دیگر مربوط به پوست، مو و زیبایی نیز در بخش آرایشی هتل Samara Hotel Bodrum انجام می‌گیرد. ساحل اختصاصی در نزدیکی هتل بوده و صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری در کنار ساحل چیده شده‌اند، همچنین انواع ورزش‌های آبی نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می‌گیرند. سرگرمی‌هایی نظیر تنیس، بیلیارد در هتل سامارا وجود دارد. برای کودکان نیز زمین‌بازی روباز و سرپوشیده وجود دارد که تا ساعت‌ها می‌توانند سرگرم شوند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع دایر شده است. سایر خدمات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توانید از وسایل مدرن بهره‌مند شوید. حمام اختصاصی با امکانات مجهز و مینی بار نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند. در این هتل انواع اتاق وجود دارد که با توجه به تعداد نفرات و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید، اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم اندازد دریا، سوئيت پرزیدنتال، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس، سوئيت جونیور، اتاق کورنر و سوئيت سنیور. سایر امکانات در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، بالکن و وسایل شستشو. در داخل اتاق‌های هتل Samara Hotel Bodrum اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


همه‌روزه در این هتل وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. همچنین در این رستوران غذاهای محلی و دریایی به صورت منویی ارائه می‌شود. انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در کنار استخر، ساحل و کافی‌شاپ سرو می‌شود.

فاصله هتل سامارا بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوم باغچه: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدتاون: ۱۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است