search
menu

هتل My Ella Hotel Resort & Spa Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل My Ella Hotel Resort & Spa Bodrum
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
واحدهای اقامتی هتل
فاصله اماکن دیدنی نزدیک تا هتل مای الا ریزورت اند اسپا

درباره هتل My Ella Hotel Resort & Spa Bodrum


در وصف زیبایی‌ مناظر رؤیایی و دل‌فریب هتل‌های بدروم آن‌قدر سخن گفته شده است که دیگر هر حرفی کلیشه می‌نماید و هر توصیفی تکراری، در حقیقت توصیف خوش‌گذرانی‌ها شاید برای گوینده‌ای که با وصف‌العیش سعی دارد خاطرات خوش اقامت در بدروم را تداعی کند، لذت‌بخش باشد، اما قدرت کلمات برای وصف چنین تجاربی محدود است و فضای بهشتی هتل‌های شگرف و اشرافی بدروم صرفاً با حضوری مادی قابل‌درک. بنابراین دیگر توصیف و تشریح کافی است و وقت تجربه و خرید بلیط هواپیما خارجی فرا رسیده است؛ فرقی ندارد که کدام هتل ۵ ستاره بدروم را برای اقامت انتخاب می‌کنید، زیرا سفرمارکت منتخبی از برترین‌ها را برای شما گلچین کرده است. در این مطلب با هتل دیگری از فهرست برترین گزینه‌های اقامتی بدروم آشنا خواهید گشت؛ اقامتگاهی لوکس و اعیانی که دو جایزه نفیس بوتیک اواردز و تراولرز چویس تریپ ‌ادوایزر را در ویترین افتخارات خود دارد: هتل My Ella Hotel Resort & Spa؛ مکانی ممتاز و برگزیده برای مشکل‌پسندانی که خود را لایق برترین‌ها می‌دانند.

امکانات رفاهی هتل


انبوهی از امکانات رفاهی و تجهیزاتی مدرن برای انجام فعالیت‌هایی تفریحی در دسترس مهمانان هتل مای الا هتل ریزورت اند اسپا قرار خواهد گرفت. برای دوستداران ورزش شنا، دو استخر مجزا در محوطه داخلی و خارجی هتل گنجانده شده است تا آب‌تنی و آرمیدن در آب‌ به جزئی جدانشدنی از برنامه روتین آن‌ها در طول اقامت در هتل مبدل گردد. استخر سرپوشیده هتل از محیطی بسیار پاکیزه و استریل تشکیل شده است، حال‌آنکه استخر روباز هتل با وسعتی بسیار بزرگ، امکان شناور شدن در آب‌های زلال و کریستالی را در حین تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای بی‌کران و باشکوه اژه فراهم کرده است. برای کسانی که به سلامت جسمانی و روانی خود اهمیت زیادی می‌دهند، فضای مناسبی تحت عنوان مرکز سلامت و اسپا در محوطه هتل ایجاد گردیده است. در این مرکز، تنش و فشار روانی از ذهن جوانان کاسته می‌شود و قوای جوانی به سالمندان بازمی‌گردد. مرکز تناسب‌اندام هتل با امکانات مدرن و فضای دوستانه خود قادر است روحیه رقابت‌طلبی و حس ورزش دوستی را در هر گردشگری پرورش دهد و سوزاندن کالری را به تفریحی دل‌انگیز مبدل سازد.

رستوران هتل


اما برای تأمین نیازهای خوردوخوراک مهمانان چه تدابیری در هتل مای الا ریزورت اند اسپا اندیشیده شده است؟ در پاسخ باید گفت که این هتل با داشتن سه رستوران مجزا و چندین مکان برای صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم، تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش داده است. رستوران اَمبر که غذاخوری اصلی هتل بشمار می‌رود، از ساعت ۷ صبح تا ۱:۳۰ بامداد به خدمات‌رسانی به مهمانان مشغول بوده و با ارائه محدوده وسیعی از اطعمه و مشربه در منویی بلندبالا، گرسنگی را به واژه‌ای بی‌معنی برای مهمانان هتل مبدل کرده است. گزینه دوم غذاخوری در هتل My Ella Hotel Resort & Spa به رستورانی اختصاص داده شده که در پخت غذاهای ایتالیایی زبانزد است: الا کالیناریوم و الا فینوسیو با آشپزانی کارکشته و کارکنانی مجرب قادر است غذاهایی ابتکاری با طعم‌های لذیذی که تاکنون نچشیده‌اید، برای شما طبخ کند و در مکانی بسیار باصفا با چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای اژه سرو نماید. از دیگر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل می‌توان به ویتامین‌بار، دیسکوبار، الا مریندا بار اند رستوران، انجلزبار و سان‌بار اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل


فضای داخلی یکایک واحدهای اقامتی هتل مای الا ریزورت اند اسپا بسیار دل‌باز و به سبک و سیاقی ساده و همه‌پسند طراحی شده است. چیدمان بی‌نقص اسباب و وسایلی شیک و مدرن، جلوه بسیار زیبایی به دکور واحدها بخشیده و محیط باصفا و دلپذیری را برای اقامتی طولانی‌مدت فراهم کرده است. وجود تجهیزاتی از قبیل: قهوه ساز، تلویزیونی ماهواره‌ای، تهویه مطبوعی مرکزی و مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی راحت، همگی در کیفیت اقامت در این هتل نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند. ناگفته نماند که واحدهای اقامتی هتل مای الا ریزورت اند اسپا در طرح‌های مختلفی چون اتاق‌هایی با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق‌هایی بزرگ و سوپریور بدون نمای دریا و اتاق‌هایی سوپریور با نمای دریا و تمامی امکانات واحدهای استاندارد به خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد گشت.

فاصله اماکن دیدنی نزدیک تا هتل مای الا ریزورت اند اسپا


فاصله هتل تا تپه بایراک: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل یاهسی: ۱۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۱۸٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۹٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی زیرآب بدروم: ۲۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بدروم: ۲۱٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است