search
menu

هتل Mandarin Oriental Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mandarin Oriental Bodrum
امکانات هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
اماکن نزدیک هتل ماندارین اورینتال بدروم

درباره هتل Mandarin Oriental Bodrum


هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental Bodrum)، اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره در شهر زیبای بدروم ترکیه است که انواع خدمات متنوع را برای آسایش و رفاه مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل در منطقه گل‌ترک‌بوکو (Golturkbuku) واقع شده و دارای ساحل اختصاصی، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، استخرهای روباز و سرپوشیده ه صورت فصلی و سالانه است.

امکانات هتل


اینترنت وای فای در این هتل با دریافت هزینه مازاد به مهمانان ارائه می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، بالکن، محل نشیمن، کتری برقی، قهوه‌ساز، سرویس بهداشتی خصوصی با دوش و سشوار هستند. مرکز سلامت و اسپای هتل آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی و ریلکسیشن به مهمانان هستند. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از امکانات این مرکز بهره‌مند شده و آرامش واقعی را تجربه کنند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خدمات آرایشگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. هتل ماندارین اورینتال با دارا بودن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه ی مناسبی برای فرهای کاری شماست. به غیر از این هتل، هتل تایتانیک دلوکس بودروم هم جزو گزینه‌های محبوب از دید گردشگرانی است که به بدروم سفر کرده اند.

رستوران هتل


مهمانانی که در هتل ماندارین اورینتال اقامت می‌کنند، می‌توانند هر روز صبح، صبحانه‌شان را در در رستوران هتل میل کنند. غذاهای متنوعی در رستوران هتل آماده و سرو می‌شوند. لازم به ذکر ایت وای فای در این هت رایگان نیست و مسافران برای هر ۲۴ ساعت اینترنت باید ۱۲ یورو پرداخت کنند. خانواده‌هایی که با فرزندانشان در این هتل اقامت می‌کنند، نگران تفریح و سرگرمی فرزندانشان نباشند، زیرا که در هتل ماندارین اورینتال باشگاه مخصوص کودکان، غذای مناسب کودک، بازی های فکری و خدمات نگهداری از کودکانتان را دارا می‌باشد.

امکانات تفریحی هتل


برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند ورزش های آبی، غواصی، ماهی گیری و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. پرسنل حرفه‌ای هتل عصرهای مهیج و سرگرم کننده برای مهمانان تدارک می‌بینند و اوقات خوشی را برایشان رقم می‌زنند. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت بلیط آنلاین هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل ماندارین اورینتال بدروم


فاصله تا شهر باستانی پداسا: ‏۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدتاون:‏ ۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ‏۸.۵ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی: ‏۹ کیلومتر
فاصله تا موزه بدروم: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است