search
menu

هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum
امکانات عمومی هتل لوجو بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوجو بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum


هتل لوجو در شهر بدروم ترکیه یکی از هتل‌های مشهور و محبوب به شمار می‌رود. این هتل بی‌نظیر ۵ ستاره بوده و در منطقه کبوترخانه (güvercinlik) واقع‌شده است. از این جزیره تا بدروم نیز حدوداً ۲۶ کیلومتر فاصله وجود دارد، با این حال، هتل لوجو در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران خاصی دارد. از مزیت‌های این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد و بی‌شک در جذب توریست و خرید بلیط هواپیما نقش زیادی دارد. فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم نیز در فاصله ۱۶.۵ کیلومتری هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. همچنین به سایر جاهای دیدنی مانند قلعه بودروم، مراکز خرید و ساحل‌ها و پارک‌های آبی دسترسی راحتی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل لوجو بدروم


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ نیز در این هتل دایر بوده و به صورت اختصاصی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بدروم و جزایر اطراف می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. برای نگهداری از کودکان محل مخصوصی در نظر گرفته‌شده است. در لابی نیز خدماتی مانند مینی مارکت، اتاق مخصوص افراد سیگاری، آسانسور برای دسترسی به طبقات، سالن زیبایی و آرایشی ارائه می‌شود، همچنین امکانات رفاهی مناسب برای مسافرانی فراهم گردیده شده است که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید به صرافی هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum سر زده و تبدیل ارز کنید، همچنین خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در لابی این هتل انجام می‌گیرند و هرکدام شامل هزینه جداگانه هستند. برای آن دسته از افرادی که برای کار عازم شهر بدروم می‌شوند و برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند، امکانات برگزاری جلسات کاری و کنفرانس فراهم‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق سوپرییر با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق تراس با جکوزی و چشم‌انداز دریا، اتاق جنگل با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، سوئیت خانواده کرنر، ویلای سیتروس، ویلای جونیور، اتاق دوبل و تریپل، ویلای ۵ خوابه. تمامی اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیکی هستند و از اسباب و وسایل لوکس استفاده‌شده است. همه اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی بوده و با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه و ساحل و استخرها را تماشا کنید. واحدهای اقامتی در این هتل به صورت ویلا و اتاق‌ها و کلبه‌های جنگلی هستند که زیر درختان قرار دارند و چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به استخر و دریا دارند. در داخل همه واحدهای اقامتی هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. همچنین برخی از واحدها شامل کمد لباس و فضای نشیمن هستند که می‌توانید در این قسمت استراحت کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، همه اتاق‌ها شامل حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

امکانات تفریحی هتل


علاوه بر ساحل اختصاصی، این هتل زیبا دارای ۳ استخر شنای روباز و مرکز اسپا است. همه استخرها در طول سال دایر بوده و استخر اول و دوم برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند و استخر سوم مخصوص کودکان است. در پارک آبی موجود در این مجموعه مسافران می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. در این هتل می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی بهره‌مند شوید، همچنین سایر خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دوچرخه‌سواری، ماهیگیری که مطمئناً لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. میهمانان در صورت درخواست می‌توانند از انواع ماساژ بهره‌مند شوند که در بخش اسپا ارائه می‌شود. همچنین بخشی به عنوان باشگاه بدن‌سازی مجهز دایر بوده و کودکان نیز می‌توانند در کلاب بازی کودکان مشغول باشند. در هتل Lujo Hotel A`la Carte Bodrum برای کودکان بخش‌های متعددی دایر شده است که عبارت‌اند از ورزش‌های آبی، کلاس‌های خصوصی موسیقی، اتاق‌های هنر، اتاق لگو، اتاق لیزر و ورکشاپ‌های آموزشی و تفریحی و بازی‌های عصرانه که بدون شک خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرشان را تجربه خواهند کرد و بزرگ‌سالان نیز خیالشان از بابت کودکان آسوده خواهد بود.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را برای مسافران ارائه می‌دهند. به صورت شبانه‌روزی می‌توانید از ۹ غذای متفاوت سفارش دهید. همچنین در بخشی نیز انواع غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی تازه همراه با انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.

فاصله هتل لوجو بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره لا بلانچ بدروم: ۶۵۰ متر
فاصله تا مرکز ماهیگیری اولتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بودروم: ۲۲.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواپارک بدروم: ۲۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است