search
menu

هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل لادونیا اوندرحان بودروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لادونیا اوندرحان بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum


هتل لادونیا اوندرحان در شهر بدورم ترکیه واقع شده است. این هتل زیبای ساحلی با معماری خاص و مدرن خود آماده استقبال و پذیرایی از مسافران است و اتمسفری صمیمی همراه با اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان ایجاد می کنند. این هتل تنها ۸ کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد و به دلیل دارا بودن ساحل خصوصی مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر جهان قرار می گیرد، به طوری که سالانه با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل عازم شهر بودروم ترکیه می شوند، همچنین هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید این شهر بسیار نزدیک است و دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل لادونیا اوندرحان بودروم


در لابی هتل چندین مغازه سوغاتی فروشی و کافی شاپ دایر گردیده تا هم خرید کنید و هم به استراحت بپردازید. توجه داشته باشید که در این هتل از پذیرش حیوانات خانگی جلوگیری می شود. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی هتل لادونیا اوندرحان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز به مراتب با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد. در صورت نیاز می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum بسپارید. لازم به ذکر است که پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می کنند یا مشکلات جسمانی دارند، در هتل لادونیا اوندرحان امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است تا اقامتی آسوده داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


باغ بی نظیر همراه با پلاژ و استخر روباز و سالن زیبایی همراه با مرکز سلامتی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. برای بازی و سرگرمی نیز مینی کلاب در هتل لادونیا اوندرحان وجود دارد. در باشگاه بدنسازی هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum انواع دستگاه های روز دنیا برای طرفداران ورزش قرار داده شده است. در بخش اسپا و مرکز سلامت هتل لادونیا اوندحان به سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و انواع ماساژها دسترسی خواهید داشت. از دیگر سرگرمی های این هتل نیز می توان به دارت، فوتبال، ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و ساحل اشاره کرد که طرفداران زیادی در میان مسافران دارند و اقامتی بی نظیر در انتظارشان خواهد بود. این هتل برای مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند، محل بازی و سرگرمی فراهم کرده است. همچنین استخر مخصوص کودکان نیز در این هتل وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۱۰۲ اتاق استاندارد وجود دارد که همه روزه نظافت می شوند و در داخل اتاق های این هتل امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تلفن، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق وجود دارد. در حمام های اختصاصی اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی قرار داده شده است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


صبحانه و میان وعده به صورت سلف سرویس ارائه می شود، برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به رستوران های موجود در هتل Ladonia Onderhan Hotel Bodrum سر بزنید. در کنار استخر نیز بار مخصوصی دایر گردیده و انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه را ارائه می دهد. همچنین روم سرویس به تمامی اتاق ها دایر است و منوی روزانه به صورت رایگان در اختیار همه اتاق ها و مسافران قرار داده می شود.

فاصله هتل لادونیا اوندرحان بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل بودروم: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری ذکی مورن: ۱۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است