search
menu

هتل Hotel Ambrosia Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ambrosia Bodrum
امکانات عمومی هتل آمبروسیا بدروم
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آمبروسیا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ambrosia Bodrum


هتل چهار ستاره آمبروسیا در نزدیکی شهر بدروم ترکیه واقع‌شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و در میان سایر هتل‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل در نزدیکی بزرگ‌ترین ساحل منطقه به بنام بیتز واقع‌شده است و مطمئناً برای مسافران لحظات خوشی را فراهم می‌سازد، پس تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. فاصله هتل آمبروسیا تا شهر بدروم حدوداً ۷ کیلومتر است که از طریق تاکسی‌های گردشگری می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر بازدید کنید، برخی از جاذبه‌های مشهور در این شهر عبارت‌اند از قلعه بدروم، موزه باستان‌شناسی زیر آب، پارک‌های آبی و سایر دیدنی‌ها. با توجه به اینکه فرودگاه بین‌المللی بدروم در فاصله ۴۰ کیلومتری از هتل Hotel Ambrosia Bodrum واقع‌شده است، برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و برای رفتن به شهر بدروم نیز ترانسفر رفت‌وبرگشت فراهم گردیده شده است.

امکانات عمومی هتل آمبروسیا بدروم


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی موجود در این هتل نیز دایر شده است. فقط لازم به ذکر است که برای استفاده از این پارکینگ باید در هنگام رزرو هتل نسبت به رزرو پارکینگ نیز اقدام کنید. امکاناتی نظیر باربیکیو نیز در محوطه هتل فراهم‌شده است. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند مینی مارکت، کرایه اتومبیل، اتاق مخصوص افراد سیگاری، سالن آرایشی و زیبایی و روم سرویس بهره‌مند شوید. در بخش ورودی هتل Hotel Ambrosia Bodrum قسمت پذیرش دایر شده و از مسافران استقبال کرده و بهتر شدن اقامتشان تلاش می‌کنند. در قسمت پذیرش می‌توانید از خدمات باربری و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. همچنین تور گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه در این هتل فعالیت می‌کنند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. همچنین برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس مسافرانی که به قصد کار عازم این منطقه می‌شوند، مرکز بیزینس دایر شده است.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل بروید و اینکه از انواع ورزش‌های آبی لذت ببرید. همچنین استخر شنا همراه با استخر مخصوص کودکان در محوطه هتل دایر شده‌اند. استفاده از این استخرها رایگان بوده و لحظات مفرح و خوشی در انتظار شماست. از سایر سرگرمی‌ها و تفریحات می‌توان به حمام ترکی اشاره کرد، همچنین سونا و جکوزی داغ نیز جزو تفریحات مربوط به اسپا هستند که مسافران می‌توانند در این قسمت استراحت کرده و انواع ماساژها را دریافت کنند. برای آن دسته از افرادی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند، بخشی به عنوان باشگاه بدنسازی در لابی هتل Hotel Ambrosia Bodrum در نظر گرفته‌شده است. همچنین برای نگهداری کودکان کوچک نیز خدمات مربوط ارائه می‌شود، البته باید بابت این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات تفریحی در این هتل به قدری زیاد است که متوجه گذر زمان نخواهید شد، حتی برای گشت‌وگذار نیز وقت نخواهید داشت، در این هتل می‌توانید از گلف با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین ماهیگیری دایر شده و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده، اتاق توئین یا دوبل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد. اتاق‌های موجود در این هتل نیز شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همچنین از بالکن‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌های هتل Hotel Ambrosia Bodrum می‌توانید به چشم‌انداز بسیار زیبایی از ساحل و شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز در فضای باز و نزدیک ساحل دایر شده و مسافران می‌توانند لحظات باشکوه غروب را در این قسمت تجربه کنند. علاوه بر غذاهای محلی ترکیه می‌توانید از غذاهای بین‌المللی و دریایی در منو انتخاب کنید. انواع نوشیدنی نیز در این رستوران سرو می‌شود.

فاصله هتل آمبروسیا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکواپارک بدروم: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری زکی مورن: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است