search
menu

هتل Duja Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Duja Bodrum
امکانات عمومی هتل دوجا بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دوجا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Duja Bodrum


هتل پنج ستاره دوجا از هتل‌های بسیار مناسب و جذاب در منطقه بودروم ترکیه است. این هتل با ساحل اختصاصی خود در میان سایر هتل‌ها مشهور شده و سالانه از مسافران سراسر جهان میزبانی می‌کند. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی رایگان به راحتی می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. این هتل زیبا در منطقه توربا قرارگرفته و به دریا بسیار نزدیک است. همچنین تا مرکز شهر بدروم نیز حدوداً ۱۱ کیلومتر فاصله وجود دارد که از جاهای دیدنی بدروم مانند قلعه بدروم و موزه‌های بدروم می‌توانید بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Duja Bodrum می‌توان به پنج استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی رایگان، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دوجا بدروم


در هتل دوجا می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. همچنین پارکینگ مجموعه نیز عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در صورت نیاز به خدمات شستشو نیز می‌توانید به بخش مربوطه بروید و با پرداخت هزینه جداگانه از این خدمات بهره‌مند شوید. محل مخصوصی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس در بخش بیزینس هتل در نظر گرفته‌شده است. سالن زیبایی و آرایشی در لابی هتل دایر بوده و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن را ارائه می‌دهند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در هتل Duja Bodrum در نظر گرفته‌شده است. پرسنل هتل دوجا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل زیبا می‌توان به استخرهای سرپوشیده و روباز اشاره کرد که مطمئناً ساعت‌ها در این استخرها سرگرم خواهید شد. همه استخرها به صورت فصلی دایر می‌شوند. یک استخر سرپوشیده بوده و بقیه استخرها روباز هستند. استخر دوم مخصوص کودکان است و برای کودکان لحظات فراموش‌نشدنی در این هتل خلق می‌کنند. فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Duja Bodrum برای کودکان از صبح تا موقع خواب در این هتل وجود دارد. سایر سرگرمی‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از بازی تنیس، بسکتبال و بیلیارد. همچنین ورزش‌های آبی نیز در این هتل دایر بوده و چندین سرسره و تونل آبی روی استخرها تعبیه‌شده‌اند. برای ریلکس کردن و به آرامش رسیدن می‌توانید خودتان را به حمام ترکی و اتاق بخار مهمان کنید و آماده ماساژی بی‌نظیر باشید. همچنین در صورت به همراه داشتن کودکان خردسال محل مخصوصی برای نگهداری از این کودکان فراهم‌شده است. موج‌سواری، قایق‌سواری و کلاب‌های بازی نیز در این هتل دایر شده‌اند.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل ویلایی و هتلی، اتاق دوبل با چشم‌انداز استخر و سوئيت. در طراحی اتاق‌ها از وسایل خاص و استاندارد استفاده‌شده و در چیدمان و انتخاب رنگ به شدت دقت شده ست. اتاق‌های موجود در این هتل محل بسیار مناسبی برای اقامت هستند که مسافران در پایان سفر احساس رضایت کامل دارند. در هریک از اتاق‌های هتل Duja Bodrum می‌توانید از حمام اختصاصی و بالکن بهره‌مند شوید. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، فرش، کتری برقی، تلویزیون و تلفن. در داخل اتاق‌ها نیز اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران‌های موجود در این هتل به صورت سرپوشیده و روباز هستند. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید. رستوران اصلی Swadesh نام داشته و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در هر سه وعده به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. رستوران بعدی در بالکن است که غذاهای ایتالیایی در وعده شام سرو می‌کند. رستوران بعدی مخصوص غذاهای محلی است. رستوران چهارم نیز انواع غذاهای مکزیکی سرو می‌کند. در رستوران دیگر نیز می‌توانید غذاهای دریایی امتحان کنید. درنهایت، رستوران آخر هتل Duja Bodrum برای غذاهای آسیایی در نظر گرفته‌شده است. همچنین در هنگام عصر نیز می‌توانید از میان خوراکی‌های منو انتخاب کنید.

فاصله هتل دوجا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل دریا: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک بدروم: ۱۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است