search
menu

هتل Charm Beach Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum
امکانات عمومی هتل چارم بیچ بدروم
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل چارم بیچ بدروم تاجاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum


هتل چارم بیچ بدروم یک هتل ۴ ستاره در بودروم است. اینجا یک هتل بسیار خوب و پرطرفدار است که از نظر موقعیت مکانی در ۷۰۰ متری از ساحل قرار دارد. این هتل امکانات بسیار خوبی نیز دارد که در ادامه بطور مفصل به آن‌ها پرداخته می‌شود. با وجود اینکه این هتل تا ساحل فاصله زیادی ندارد، استخر روبازی نیز دارد که برای همه سنین مناسب است. اقامت در هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum با بازدید از جاهای دیدنی بدروم مانند: قلعه قلعه بودروم، موزه‌های بودروم، موزه باستان شناسی زیر آب بودروم و ... می‌تواند برای مسافران به یادماندنی‌تر نیز شود. پس با خرید بلیط هواپیما خودتان را برای این سفر آماده کنید.

امکانات عمومی هتل چارم بیچ بدروم


این هتل با توجه به اینکه یک هتل ۴ ستاره است، از امکانات متنوع و خوبی برخوردار است. اولین و مهترین ویژگی این هتل، امکان دسترسی به اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام بخش‌های آن است. برای دسترسی به اینترنت کافی است از کارکنان هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. چشم انداز هتل رو به فضای سبز اطراف است و وجود باغ‌هایی در اطراف هتل می‌تواند محیط جذابی را برای اقامت شما فراهم آورد. صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند از وسایل با ارزش و گرانبهای شما به بهترین نحو مراقبت کند. پذیرش ۲۴ ساعته و شبانه روزی هتل این امکان را فراهم آورده‌است که در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید به امور خود رسیدگی کنید. دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است تا امنیت مسافران تضمین شود. حس‌گرها و آلارم‌های دود نیز در ساختمان هتل برای جلوگیری از آتش سوزی نصب شده‌اند. اگر در این سفر خودرو شخصی به همراه دارید، بهتر است بدانید بدون نیاز به رزرو و پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. اگر اهل ورزش و بدنسازی هستید، جای نگرانی نیست زیرا هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum دارای یک باشگاه ورزشی است که به دستگاههای به روز و مدرن مجهز هستند. یک استخر رو باز مناسب برای همه سنین در حیاط بزرگ هتل وجود دارد که در تمام فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. امکانات مورد نیاز برای سونا و اسپا نیز برای مسافران تعبیه شده‌است. علاوه بر امکانات و سرگرمی‌های آبی ذکر شده، پارک آبی نیز در این مجموعه تعبیه شده‌است. افرادی که معلول هستند، می‌توانند از خدمات تعبیه شده برای این افراد استفاده کنند. ویلچر، آسانسور و امکانات خاص موجود در اتاق‌ها ازجمله مواردی هستند که برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است. فضای هتل بواسطه تهویه مطبوع موجود در آن بسیار مطبوع و دلنشین است. کارکنان هتل به زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند. در صورت داشتن حیوان خانگی و اهلی، قبل از سفر باید نسبت به این مورد آگاهی داشته‌باشید که ورود این حیوانات به هتل ممنوع است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum دارای امکانات رفاهی و اقامتی کاملی برای سکونت چند روزه هستند. تخت‌های راحت و بزرگ، لوازم مدرن، تمیزی بسیار خوب اتاق‌ها، لوازم مورد نیاز برای خوردن چای و قهوه و ... در تمام واحدهای هتل وجود دارد. همه واحدها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیز هستند. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل وارد زیر هستند:
• واحد دابل استاندارد
• واحد دابل با چشم انداز دریا

رستوران هتل


رستوران بزرگ و مجهزی که در هتل CHARM BEACH HOTEL Bodrum وجود دارد، پذیرای مهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام هستند. صبحانه در این رستوران بصورت بوفه ارائه می‌شود.

فاصله هتل هتل چارم بیچ بدروم تاجاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر بودروم: ۹ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آثار باستانی زیر آب بودروم: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است