search
menu

هتل Blue Dreams Resort Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Dreams Resort Bodrum
امکانات عمومی هتل بلو دریمز ریزورت بودروم
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل بلو دریمز ریزورت بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Dreams Resort Bodrum


هتل بلو دریمز ریزورت هتلی شیک و پنج ستاره در شهر بدروم ترکیه است. این هتل بی‌نظیر با ساحل اختصاصی خود سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند و در میان توریست‌ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. هتل بلو دریمز در موقعیت جغرافیایی خوبی واقع‌شده و از این محل تا مرکز شهر و جاهای دیدنی مانند قلعه بودروم، مراکز خرید بدروم، موزه‌های بودروم و چندین جای دیگر دسترسی آسانی خواهید داشت. با انتخاب هتل Blue Dreams Resort Bodrum برای اقامت در هنگام خرید بلیط هواپیما مطمئن باشید یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. همچنین با خیال راحت می‌توانید بلیط خود را رزرو کنید، زیرا این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به هتل بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، ۶ استخر شنا، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، رستوران، مرکز سلامتی و اسپا، چشم‌انداز دریا، بالکن و اینترنت وای فای اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بلو دریمز ریزورت بودروم


با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید که در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. برای استفاده از پارکینگ هتل نیز نیازی به رزرو قبلی نیست و مسافران می‌توانند به صورت رایگان ماشین خود را به پارکینگ بسپارند. در بخش پذیرش هتل نیز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و سایر امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان، میز تور گردشگری و خدمات باربری. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی هتل Blue Dreams Resort Bodrum انجام می‌گیرد. در بخش بیزینس نیز در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید. در لابی نیز مینی مارکت دایر شده و وسایل موردنیاز برای مسافران ارائه می‌شود. سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی آماده ارائه خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل ۵ ستاره انواع امکانات رفاهی و تفریحی ارائه می‌شود که مسافران لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. یکی از این موارد وجود ساحل اختصاصی است که توریست‌ها را به سوی خود جذب می‌کند. شش استخر در هتل بلو دریمز ریزورت وجود دارند که یک مورد سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. بقیه استخر در فضای روباز قرار دارند. استخر دوم، سوم و پنج برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، استخر چهارم مخصوص بزرگ‌سالان و استخر آخر فقط مخصوص کودکان است. تمامی استخرهای روباز نیز در طول سال فعالیت دارند و استفاده از آن‌ها رایگان است. محوطه هتل Blue Dreams Resort Bodrum را باغ زیبایی فراگرفته و اینکه بخشی به عنوان زمین‌بازی تنیس دایر شده است. همچنین بر روی استخر نیز پارک آبی بسیار مهیج دایر شده است که می‌توانید از ورزش‌های آبی همراه با موج‌سواری لذت ببرید. لازم به ذکر است که این ورزش‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. در نهایت نیز برای رفع خستگی می‌توانید به بخش اسپا بروید و از حمام ترکی بهره‌مند شوید. همچنین در این بخش انواع ماساژ برای ریلکس کردن مسافران ارائه می‌شود. سایر سرگرمی‌های این هتل عبارت‌اند از کلاب شبانه که تا پاسی از شب می‌توانید از موسیقی لذت ببرید. برای کودکان و نوجوانان نیز در این هتل زمین‌بازی، استخر کودکان با پارک آبی و مینی کلاب در نظر گرفته‌شده است. سایر تفریحات مربوط به سلامتی نیز عبارت‌اند از سونا، اتاق بخار، چترهای آفتاب‌گیری و پکیج‌های سلامتی.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


با توجه به اینکه در هتل بلو دریمز انواع گوناگونی اتاق وجود دارد، با در نظر گرفتن سلیقه و تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئين یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده با چشم‌انداز باغ. از اتاق‌های این مجموعه می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه را تماشا کنید. در داخل اتاق‌های هتل Blue Dreams Resort Bodrum برای چیدمان از اسباب و وسایل مدرن و شیکی استفاده‌شده است. بالکن واحدهای اقامتی همگی دارای میز و صندلی هستند و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید در این محل به استراحت بپردازید. در داخل اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا دایر بوده و اینکه همه اتاق‌ها دارای کف پارکت، تلویزیون و مینی بار هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلفن و دیوارها و پنجره‌های عایق صدا اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران اصلی این هتل زیبا انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مسافران به صورت منویی و سلف‌سرویس سرو می‌کنند که با تماشای دریا می‌توانید غذایتان را میل کنید. سایر رستوران‌های موجود در این هتل نیز انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی را برای مسافران ارائه می‌دهند.

فاصله هتل بلو دریمز ریزورت بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی‌تئاتر یونانی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی پداسا: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بودروم: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است