search
menu

هتل Toprak Apart Otel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Toprak Apart Otel
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان توپراک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان توپراک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Toprak Apart Otel


هتل توپراک، هتل آپارتمانی سه ستاره و اقتصادی در شهر آنتالیای کشور ترکیه است که برای اقامتی خانوادگی، خوش بسیار مناسب است. هتل Toprak Apart Otel برای مسافرانی که می‌خواهند اقامتی به‌صرفه و در عین‌ حال بدون دغدغه داشته باشند؛ عالی است. هتل آپارتمان توپراک به جاهای دیدنی آنتالیا نزدیک است و می‌توان در مدتی کوتاه از جاذبه‌های مشهور شهر زیبای آنتالیا بازدید کرد. اگر قصد دارید بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ خوب است توجه داشته باشید که فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل آپارتمان توپراک آنتالیا ۷.۴ کیلومتر است. در طول اقامت خود در هتل توپراک در شهر ساحلی و گردشگرپذیر آنتالیا، حتما به شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا بروید و اوقاتی خوش را سپری کنید؛ زیرا کالیچی مرکز تاریخی آنتالیا است، جاذبه‌ های تاریخی فراوانی در کالیچی قرار دارد و کالیچی چشم‌ انداز زیبایی از دریا را پیش رویتان قرار می‌دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان توپراک


هتل Toprak Apart Otel برای اقامت هر چه راحت‌تر و آسوده‌تر مسافران، امکانات و تجهیزاتی را فراهم کرده‌است که بدین شرح هستند: کافی‌شاپ با فضای سبز، آسانسور، لابی، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است. خدمات خوب هتل آپارتمان توپراک آنتالیا شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات بیدارباش،‌ ارائه و فروش بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها مانند کنسرت‌ها، امکان اجاره خودرو، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل،‌ فکس، فتوکپی و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، خشکشویی و لباسشویی هستند. در صورت داشتن بلیط هواپیما چارتر، از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید تا با خیال راحت تردد کنید. یکی از ویژگی‌های قابل ذکر هتل آپارتمان توپراک این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را با پرداخت هزینه ای اضافی به همراه داشته باشید. کارکنان هتل ‌آپارتمان توپراک آنتالیا، علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند که به زبان‌های انگلیسی و آلمانی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان توپراک آنتالیا دارای اتاق‌ها و واحدهای آپارتمانی متنوعی است که با فضا و دکوراسیونی دیدنی و چشم‌گیر، برای اقامت آسوده مسافران تعبیه شده‌اند. هتل Toprak Apart Otel دارای آپارتمانی دو نفره با تخت دابل، سوئیت دو نفره به همراه بالکن و یک تخت دابل و آپارتمان سه نفره با بالکن و تخت دابل و یک تخت سینگل است. همچنین آپارتمان‌هایی برای اقامت خانوادگی و تعداد چهار یا پنج فرد هم در هتل آپارتمان توپراک موجود است.

امکانات اتاق های هتل


انواع وسایل و امکاناتی که در هتل Toprak Apart Otel قرار دارند، با کیفیتی بالا برای اقامت راحت و بدون کمبود فراهم شده‌اند. امکانات داخل اتاق‌های هتل آپارتمان توپراک آنتالیا شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، صندوق امانات، کمد لباس، وسایل اتو کردن، چای و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل آپارتمان توپراک، امکان سیگار کشیدن ندارند.

رستوران هتل


کافی‌شاپی دنج و باصفا در هتل آپارتمان توپراک آنتالیا قرار دارد که در فضای باز و مطلوب و محوطه‌ای سبز، تماشایی و چشم‌نواز پذیرای مسافران است و می‌توانید در آرامش خوراکی‌هایی لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلپذیر را در کنار همسفران خود تجربه کنید. همچنین رستوران داخل هتل Toprak Apart Otel خوراک‌هایی لذیذ را سرو می‌کند و می‌توانید در کنار خانواده و یا دوستان خود در کنار هم صبحانه‌ای دلچسب و مفصل را میل کنید و صبحی دل‌انگیز را آغاز کنید.

فاصله هتل آپارتمان توپراک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریان آنتالیا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوا آنتالیا: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است